Vivaldis Interim
Vivaldis Interim Employee Review

beloofd om werk

4 September 2019
beloofd om werkvoorstel laat daar bij niks meer van zich horen het kan beter
Work/Life Balance
Culture
Pros
een koffie met melk en suiker
Cons
funwerkaanbieder
Similar reviews
18 July 2018
Same location
Recruitment Consultant (Current Employee) - Bruxelles
Super compagnie, j’aime le travail, les collègues et l’environnement mais aussi et surtout la confiance et l’autonomie qui règnent en maîtres mots.
Pros
Autonomie, confiance, indépendance, tres bon équilibre vie privée et vie pro
28 May 2014
Same location
ouvrier polyvalent (Former Employee) - Brussels, BRU
travailler avec Vivaldi's Intérim ma aidé dans le domaine du construction. un travail varier l'aspect le plus difficile de mon poste quand il y'a pas des encouragement l'aspect le plus agréable quand le client est satisfais une bonne entente avec mes collègue le management tout de-pond de chef de chantier
Cons
rien
1 August 2018
Senior Consultant (Current Employee) - Tessenderlo
Ondanks een niet voor-de-hand-liggende opleiding heb ik hier een mooie kans gekregen. Waarom? Een flinke klik met de collega's en een dosis Vivaldis-spirit! In de drie jaar dat ik hier nu werk ben ik als persoon en als werknemer kunnen groeien, dit alles was mogelijk door de ruimte die Vivaldis hiervoor bood en hun neus voor talent. Toen ik begon bij Vivaldis was er sprake van een zeer familiale sfeer. Nu drie jaar en een indrukwekkende groei later is hier nog steeds sprake van: geweldig! Weliswaar is de familie gegroeid, maar het blijft een bedrijf met oog voor zijn troef: zijn werknemers! Ik ben blij dat ik mezelf een Vivaldiaan mag noemen!
Pros
Familiale sfeer, autonomie op kantoorniveau, mooi loonpakket