Vivaldis Interim
Vivaldis Interim Employee Review

Top bedrijf

27 June 2018
Je komt binnen met een héél aangenaam gevoel. Direct een héél aangenaam contact . De consulenten luisteren echt wel naar u wat jij wilt van job. Zo vonden zij héél snel het perfecte bedrijf voor mij.
Work/Life Balance
Culture
Pros
Heel aangename sfeer, No Nonsens
Cons
Nog op zoek ernaar
Similar reviews
18 July 2018
Same role
Uitzendconsulente (Current Employee) - Hasselt & Tessenderlo
Als schoolverlater ben ik kunnen starten bij Vivaldis Interim. Ik wist niet goed ik wat er van moest verwachten, maar dit valt supergoed mee! Je wordt goed begeleid, krijgt enorm veel kansen en doorgroeimogelijkheden. In één woord: TOP!
20 July 2018
Same location
Kantoorverantwoordelijke (Current Employee) - Deinze
Ondertussen werk ik meer dan 5 jaar bij Vivaldis. Nooit gedacht dat ik dit zo lang zou doen, maar wat ervoor zorgt dat ik bij Vivaldis blijf werken zijn volgende zaken: - de werksfeer (naast het werk worden er activiteiten gedaan met de collega's wat de onderlinge relatie tussen de collega's versterkt) - de open communicatie. Er wordt geluisterd naar ideeën en er is ruimte voor eigen inbreng. - je kan jezelf ontplooien door een eigen aanpak waar jij je het meest comfortabel bij voelt met doch de nodige ondersteuning indien nodig. - er heerst geen hiërarchie. Je bent ook helemaal geen nummer. - er is mogelijkheid tot verdere opleiding, zelfs ook als je jezelf wil verdiepen in één of andere tak - je wordt geapprecieerd om wie je bent - op vrijdagnamiddag is er de ruimte en tijd om de week af te sluiten met een glaasje cava. - snel gegroeid wat zorgt voor de nodige uitdagingen - en zoveel meer
Pros
Werksfeer, goeie work-lifebalance, toffe jobinhoud (recruitment van A tot Z)
4 September 2019
Werfleider (Former Employee) - Brussel
beloofd om werkvoorstel laat daar bij niks meer van zich horen het kan beter
Pros
een koffie met melk en suiker
Cons
funwerkaanbieder