Vivaldis Interim
Vivaldis Interim Employee Review

Top werkgever

19 July 2018
Open bedrijfscultuur, mogelijkheden om door te groeien en medewerkers met goesting!!
4,0Work/Life Balance
5,0Salary/Benefits
5,0Job Security/Advancement
4,0Culture
Similar reviews
18 July 2018
Same role
Team Captain (Current Employee) - Hasselt
Het is vandaag de dag niet altijd makkelijk om de juiste kandidaten te vinden voor bedrijven en de focus ligt dan ook vaak op het vlak van rekrutering. Gelukkig is de samenwerking binnen (en tussen) onze teams erg goed en helpen we elkaar deze uitdaging keer op keer aan te gaan. Er is daarnaast ook veel vrijheid om van je eigen kantoor een succes te maken waardoor je steeds met plezier komt werken. Deze firma denkt vooruit en voert een modern beleid dat klaar is voor de toekomst.
Pros
Fijne samenwerking in een top team!
Cons
Wel erg veel personeelsfeestjes.... ;)
4 September 2019
Werfleider (Former Employee) - Brussel
beloofd om werkvoorstel laat daar bij niks meer van zich horen het kan beter
Pros
een koffie met melk en suiker
Cons
funwerkaanbieder
1 August 2018
Senior Consultant (Current Employee) - Tessenderlo
Ondanks een niet voor-de-hand-liggende opleiding heb ik hier een mooie kans gekregen. Waarom? Een flinke klik met de collega's en een dosis Vivaldis-spirit! In de drie jaar dat ik hier nu werk ben ik als persoon en als werknemer kunnen groeien, dit alles was mogelijk door de ruimte die Vivaldis hiervoor bood en hun neus voor talent. Toen ik begon bij Vivaldis was er sprake van een zeer familiale sfeer. Nu drie jaar en een indrukwekkende groei later is hier nog steeds sprake van: geweldig! Weliswaar is de familie gegroeid, maar het blijft een bedrijf met oog voor zijn troef: zijn werknemers! Ik ben blij dat ik mezelf een Vivaldiaan mag noemen!
Pros
Familiale sfeer, autonomie op kantoorniveau, mooi loonpakket