Vivaldis Interim

Vivaldis Interim Employee Reviews

All
All
Showing all 27 reviews
Ondanks een niet voor-de-hand-liggende opleiding heb ik hier een mooie kans gekregen. Waarom? Een flinke klik met de collega's en een dosis Vivaldis-spirit!

In de drie jaar dat ik hier nu werk ben ik als persoon en als werknemer kunnen groeien, dit alles was mogelijk door de ruimte die Vivaldis hiervoor bood en hun neus voor talent.

Toen ik begon bij Vivaldis was er sprake van een zeer familiale sfeer. Nu drie jaar en een indrukwekkende groei later is hier nog steeds sprake van: geweldig!

Weliswaar is de familie gegroeid, maar het blijft een bedrijf met oog voor zijn troef: zijn werknemers!

Ik ben blij dat ik mezelf een Vivaldiaan mag noemen!
Pros
Familiale sfeer, autonomie op kantoorniveau, mooi loonpakket
beloofd om werkvoorstel
laat daar bij niks meer van zich horen

het kan beter
Pros
een koffie met melk en suiker
Cons
funwerkaanbieder
Fijn om telkens weer te mogen 'smijten' op de manier waarop je zelf wilt! :)
Pros
totaalpakket
Cons
Momenteel de warmte, maar daar kan niemand iets aan doen :)
Vivaldis est une société humaine qui respecte notre vie privée
Pros
Nous gérons notre temps
Cons
Responsabilités
Ondertussen werk ik meer dan 5 jaar bij Vivaldis. Nooit gedacht dat ik dit zo lang zou doen, maar wat ervoor zorgt dat ik bij Vivaldis blijf werken zijn volgende zaken:
- de werksfeer (naast het werk worden er activiteiten gedaan met de collega's wat de onderlinge relatie tussen de collega's versterkt)

- de open communicatie. Er wordt geluisterd naar ideeën en er is ruimte voor eigen inbreng.

- je kan jezelf ontplooien door een eigen aanpak waar jij je het meest comfortabel bij voelt met doch de nodige ondersteuning indien nodig.

- er heerst geen hiërarchie. Je bent ook helemaal geen nummer.

- er is mogelijkheid tot verdere opleiding, zelfs ook als je jezelf wil verdiepen in één of andere tak

- je wordt geapprecieerd om wie je bent

- op vrijdagnamiddag is er de ruimte en tijd om de week af te sluiten met een glaasje cava.

- snel gegroeid wat zorgt voor de nodige uitdagingen

- en zoveel meer
Pros
Werksfeer, goeie work-lifebalance, toffe jobinhoud (recruitment van A tot Z)
Ik heb de kans gekregen van Vivaldis Interim om als schoolverlater te starten en door te groeien binnen het bedrijf. Een super sfeer en fijne collega's.... Dit maakt het harde werk eens zo leuk!
Pros
Sfeer, collega's, leuke feestjes, .... :-)
Cons
Top bedrijf met open nononse cultuur!
Zelfstandig werken in vrijheid en met respect voor eenieder.
Pros
zelfstandig werk, work hard play hard
Een uniek bedrijf:
- waar iedereen een stem heeft

- waar collega's vrienden worden

- waar je jezelf kan ontplooien

- met de ALLERBESTE bedrijfsfeesten op unieke locaties
Pros
Sfeer: 10/10
Bonjour à tous,

Je travaille chez Vivaldis depuis 4 ans.

Vivaldis est la seule société qui m ait proposé un équilibre entre mon travail, mes objectifs et ma vie privée.

Je travaille dans une ambiance agréable, sans stress, et surtout en étant écoutée et entendue. On se sent responsabilise.
Bientôt 7 ans chez Vivaldis, un environnement très agréable, une indépendance pour travailler presque comme si l'agence nous appartenait. Bien sûr il y a des objectifs à atteindre mais à notre manière et avec le soutien de collègues qui prennent de leur temps pour nous permettre d'y arriver. . Nous pouvons y intégrer une petite note de folie si on en a envie. Le management ? à notre écoute et cela devient rare dans les autre sociétés. Nous sommes appelé par notre prénom, la direction est accessible. Nous représentons une grande famille, nous évoluons ensemble, partageons nos idées, décidons des actions à entreprendre, nous nous soutenons entre agences. Je n'avais pas connu cela ailleurs. oui, il y a des jours difficiles, mais une visite de collègues, un petit coup de téléphone, une idée et hop c'est reparti. Notre force ? Le contact, la proximité avec nos partenaires et candidats. Toutes les inscriptions en face à face devant une boisson, on prends du temps. Tout est géré en agence, de l'inscription des candidats à la prospection d'offre d'emploi, recherche commerciale, encodage des prestations et suivis administratifs. Nous sommes à l'écoute et accessibles. Nous sommes les seuls à avoir organisé pendant 2 années consécutives notre propre salon de l'emploi.
Oui, Vivaldis Interim sera la meilleure entreprise de ma carrière.
Pros
L'autonomie et la confiance accordée, l'environnement de travail.
Cons
heu!!!!! là je sais pas car si il y en a cela se règle.
Open bedrijfscultuur, mogelijkheden om door te groeien en medewerkers met goesting!!
Super compagnie, j’aime le travail, les collègues et l’environnement mais aussi et surtout la confiance et l’autonomie qui règnent en maîtres mots.
Pros
Autonomie, confiance, indépendance, tres bon équilibre vie privée et vie pro
Cons
open organisatiestructuur van zelfsturende teams . Je runt samen met je collega's het kantoor alsof het je eigen bedrijf is. Iedereen is CEO.
#werkiswatjeervanmaakt

#onebigworkfamily
Zie hierboven . Aangenaam bedrijf. Leuke werksfeer. Weinig hiërarchie.
Pros
Zelfstandigheid
Cons
Nog meer budget vrijmaken voor degelijke opleidingen
Bij Vivaldis staan zowel klant als uitzendkracht op de eerste plaats.
Pros
Steeds feedback
Het is vandaag de dag niet altijd makkelijk om de juiste kandidaten te vinden voor bedrijven en de focus ligt dan ook vaak op het vlak van rekrutering. Gelukkig is de samenwerking binnen (en tussen) onze teams erg goed en helpen we elkaar deze uitdaging keer op keer aan te gaan. Er is daarnaast ook veel vrijheid om van je eigen kantoor een succes te maken waardoor je steeds met plezier komt werken. Deze firma denkt vooruit en voert een modern beleid dat klaar is voor de toekomst.
Pros
Fijne samenwerking in een top team!
Cons
Wel erg veel personeelsfeestjes.... ;)
Je hebt het gevoel thuis te komen op je werk.
Heel nauwe samenwerking met de collega's, top sfeer!

Het leuke is dat we dan ook de verantwoordelijkheid krijgen en zelf bepalen hoe we ons doel bereiken!

Werk is inderdaad wat je er zelf of samen van maakt!
Chez Vivaldis, nous tenons à mettre un point d’honneur sur l’accueil de nos candidats. Nous souhaitons qu’un lien soit créé entre les intérimaires et nous, les consultants afin que la confiance soit omniprésente des deux côtés.
Pros
Boissons offertes aux candidats/intérimaires
Cons
Pas de voitures de société dès la signature du CDI
- suivi de A jusqu'à Z des intérimaires et de clients
- une seule personne de contact; les consultants en agence

- accueil chaleureux
Als schoolverlater ben ik kunnen starten bij Vivaldis Interim.
Ik wist niet goed ik wat er van moest verwachten, maar dit valt supergoed mee!

Je wordt goed begeleid, krijgt enorm veel kansen en doorgroeimogelijkheden.

In één woord: TOP!
Als schoolverlater ben ik bij Vivaldis kunnen beginnen. Ze hebben in mij geïnvesteerd waardoor ik mezelf hebben kunnen ontwikkelen tot de persoon die ik vandaag ben. Vijf jaar later werk ik nog steeds heel graag bij Vivaldis. Je krijgt veel autonomie en zeggenschap, je wordt betrokken bij belangrijke beslissingen, de collega's vormen een heel hechte groep, ook over verschillende kantoren heen, aan de nodige beloningen wordt ook steeds gedacht om ons te blijven motiveren en bedanken voor het harde werk. Kortom, ik zou Vivaldis voor geen enkele andere werkgever willen ruilen!