Vivaldis Interim

All
Deinze2 reviews
Found 2 reviews matching the search
See all 27 reviews
Ondertussen werk ik meer dan 5 jaar bij Vivaldis. Nooit gedacht dat ik dit zo lang zou doen, maar wat ervoor zorgt dat ik bij Vivaldis blijf werken zijn volgende zaken: - de werksfeer (naast het werk worden er activiteiten gedaan met de collega's wat de onderlinge relatie tussen de collega's versterkt) - de open communicatie. Er wordt geluisterd naar ideeën en er is ruimte voor eigen inbreng. - je kan jezelf ontplooien door een eigen aanpak waar jij je het meest comfortabel bij voelt met doch de nodige ondersteuning indien nodig. - er heerst geen hiërarchie. Je bent ook helemaal geen nummer. - er is mogelijkheid tot verdere opleiding, zelfs ook als je jezelf wil verdiepen in één of andere tak - je wordt geapprecieerd om wie je bent - op vrijdagnamiddag is er de ruimte en tijd om de week af te sluiten met een glaasje cava. - snel gegroeid wat zorgt voor de nodige uitdagingen - en zoveel meer
Pros
Werksfeer, goeie work-lifebalance, toffe jobinhoud (recruitment van A tot Z)
Je komt binnen met een héél aangenaam gevoel. Direct een héél aangenaam contact . De consulenten luisteren echt wel naar u wat jij wilt van job. Zo vonden zij héél snel het perfecte bedrijf voor mij.
Pros
Heel aangename sfeer, No Nonsens
Cons
Nog op zoek ernaar