Reviews voor Kantoorverantwoordelijke bij Vivaldis Interim

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Super werkgever!
Kantoorverantwoordelijke (huidige medewerker) –  Limburg (provincie)20 juli 2018
Ik heb de kans gekregen van Vivaldis Interim om als schoolverlater te starten en door te groeien binnen het bedrijf. Een super sfeer en fijne collega's.... Dit maakt het harde werk eens zo leuk!
Pluspunten
Sfeer, collega's, leuke feestjes, .... :-)
Minpunten
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 5Rapporteren
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Eerste en enige werkgever
Kantoorverantwoordelijke (huidige medewerker) –  Limburg (provincie)16 juli 2018
Als schoolverlater ben ik bij Vivaldis kunnen beginnen. Ze hebben in mij geïnvesteerd waardoor ik mezelf hebben kunnen ontwikkelen tot de persoon die ik vandaag ben. Vijf jaar later werk ik nog steeds heel graag bij Vivaldis. Je krijgt veel autonomie en zeggenschap, je wordt betrokken bij belangrijke beslissingen, de collega's vormen een heel hechte groep, ook over verschillende kantoren heen, aan de nodige beloningen wordt ook steeds gedacht om ons te blijven motiveren en bedanken voor het harde werk. Kortom, ik zou Vivaldis voor geen enkele andere werkgever willen ruilen!
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 2Rapporteren

Zie meer reviews over Vivaldis Interim

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vivaldis Interim. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,7