Vivaldis Interim Employee Review

View all Vivaldis Interim reviews

Hard werk wordt beloond
HR Officer (Current Employee) –  Antwerpen5 July 2018
Bij Vivaldis, net zoals bij eender welk interimbedrijf, moet er hard gewerkt worden om je kantoor goed te laten draaien. Daarvoor draag je als consulent mee de verantwoordelijkheid. Het leuke aan Vivaldis is dat de consulenten hiervoor de nodige vrijheid krijgen om zelf te bepalen hoe ze hun doel behalen. Wie on target zit wordt beloond met een mooie trimestriële bonus. Daarnaast is er voor iedereen het jaarlijkse weekendje, en de nodige tussentijdse feestjes. Een topbedrijf waar je collega's vrienden worden, en waar er naast het harde werk, plaats is voor een schaterlach.
Pros
leuke werksfeer, CAO 90 bonus, feestjes
Cons
Was this review helpful?Yes 4No 5Report

Other Vivaldis Interim Employee Reviews

beloofd om werk
Werfleider (Former Employee) –  Brussel4 September 2019
beloofd om werkvoorstel
laat daar bij niks meer van zich horen
het kan beter
Pros
een koffie met melk en suiker
Cons
funwerkaanbieder
Was this review helpful?YesNoReport
Hier krijg je kansen!
Senior Consultant (Current Employee) –  Tessenderlo1 August 2018
Ondanks een niet voor-de-hand-liggende opleiding heb ik hier een mooie kans gekregen. Waarom? Een flinke klik met de collega's en een dosis Vivaldis-spirit!

In de drie jaar dat ik hier nu werk ben ik als persoon en als werknemer kunnen groeien, dit alles was mogelijk door de ruimte die Vivaldis hiervoor bood en hun neus voor talent.

Toen ik begon bij Vivaldis was er sprake van een zeer familiale sfeer. Nu drie jaar en een indrukwekkende groei later is hier nog steeds sprake van: geweldig!
Weliswaar is de familie gegroeid, maar het blijft een bedrijf met oog voor zijn troef: zijn werknemers!

Ik ben blij dat ik mezelf een Vivaldiaan mag noemen!
Pros
Familiale sfeer, autonomie op kantoorniveau, mooi loonpakket
Was this review helpful?Yes 17No 4Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Vivaldis Interim. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,6