Review over Vivaldis Interim van een werknemer

Bekijk alle reviews over Vivaldis Interim

Hard werk wordt beloond
HR Officer (huidige medewerker) –  Antwerpen5 juli 2018
Bij Vivaldis, net zoals bij eender welk interimbedrijf, moet er hard gewerkt worden om je kantoor goed te laten draaien. Daarvoor draag je als consulent mee de verantwoordelijkheid. Het leuke aan Vivaldis is dat de consulenten hiervoor de nodige vrijheid krijgen om zelf te bepalen hoe ze hun doel behalen. Wie on target zit wordt beloond met een mooie trimestriële bonus. Daarnaast is er voor iedereen het jaarlijkse weekendje, en de nodige tussentijdse feestjes. Een topbedrijf waar je collega's vrienden worden, en waar er naast het harde werk, plaats is voor een schaterlach.
Pluspunten
leuke werksfeer, CAO 90 bonus, feestjes
Minpunten
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 5Rapporteren

Andere reviews over Vivaldis Interim van werknemers

Hier krijg je kansen!
Senior Consultant (huidige medewerker) –  Tessenderlo1 augustus 2018
Ondanks een niet voor-de-hand-liggende opleiding heb ik hier een mooie kans gekregen. Waarom? Een flinke klik met de collega's en een dosis Vivaldis-spirit!

In de drie jaar dat ik hier nu werk ben ik als persoon en als werknemer kunnen groeien, dit alles was mogelijk door de ruimte die Vivaldis hiervoor bood en hun neus voor talent.

Toen ik begon bij Vivaldis was er sprake van een zeer familiale sfeer. Nu drie jaar en een indrukwekkende groei later is hier nog steeds sprake van: geweldig!
Weliswaar is de familie gegroeid, maar het blijft een bedrijf met oog voor zijn troef: zijn werknemers!

Ik ben blij dat ik mezelf een Vivaldiaan mag noemen!
Pluspunten
Familiale sfeer, autonomie op kantoorniveau, mooi loonpakket
Was deze review waardevol?Ja 16Nee 4Rapporteren
Happy @ work!
cco (huidige medewerker) –  Vlaams-Brabant23 juli 2018
Fijn om telkens weer te mogen 'smijten' op de manier waarop je zelf wilt! :)
Pluspunten
totaalpakket
Minpunten
Momenteel de warmte, maar daar kan niemand iets aan doen :)
Was deze review waardevol?Ja 11Nee 8Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vivaldis Interim. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,7