VLAAMSE LANDMAATSCHAPPIJ

VLAAMSE LANDMAATSCHAPPIJ Employee Reviews

All
Belgium3 reviews
Showing all 3 reviews
Ik deed het deeltijds dus mijn taken bestonden voornamelijk uit klasseren, coderen, brieven opmaken en doorsturen. Het was niet moeilijk omdat het herhalend werk was.
Pros
gezellige werkplek
Cons
herhalend werk
Mails en correspondentie controleren. Registreren van vorderingsstaten, en nadien de factuur opvragen bij de aannemer. Terreinbezoek Collegialiteit is heel belangrijk. Kunnen werken onder stress en deadlines behalen. GIS (grafisch tekenen) Een zeer afwisselend en boeiende job.
Pros
Gratis soep
Cons
Ik begin hier 's ochtends tussen 9:30u & 10u en stop tussen 17u & 17:30u. Een dag is vrij eentonig omdat ik maar 2 tot 3 taken per dag krijg die lang aanhouden.De directie is heel begripvol en vriendelijk en heeft veel gedult.De collega's zijn zeer sympathiek en staan altijd open voor een grapje of een babbel tussendoor.De pauzes zijn zelf in te vullen met een limiet van anderhalf uur.Het moeilijkste is uren geconcentreerd blijven en ondertussen de taak snel uitvoeren.
Pros
goedkope lunch, gratis soep, vriendelijke en sympathieke collega's, simpele taken, zelf in te vullen pauze's
Cons
vereist langdurige concentratie