VULPIA

VULPIA Employee Reviews

Showing all 7 reviews
warme, gezellige werkomgeving hoge werkdruk, toffe collega's
Jammer dat het einde contract was . Had graag verder gedaan . Maar jammer genoeg had ik een onvoorziene operatie .
Pros
Netjes en verzorgd
Cons
C'est le pure boulot que j'ai jamais vu de toute ma vie exploitations stressé deosordre
Pros
La direction ne pas compétente
Cons
Esprit d équipe zero
Geen kennismakingsmoment, directie weet niet echt wie ze aan neemt. Weinig interesse in het personeel als persoon-mens. Weinig appreciatie. Weten niet wie je bent. Roddel is (blijkbaar) normaal, en gaat ver. Niet graag gewerkt, blij dat ik er weg ben.
Cons
Veel
De waarden waar Vulpia voor staat zijn vaak niet herkenbaar op de werkvloer. Sterk afhankelijk van plaatselijke dagelijkse leiding. Weinig transparantie waar ik werkte. Klachten over dagelijkse leiding die bij ombudsdienst terechtkomen worden niet terdege onderzocht. Respect waarvoor Vulpia staat niet altijd herkenbaar op werkvloer.
preparation du dejeuner diner et souper pour 120 personnes en 8h de travaille sans aide. heures supp non payé pas de tenue de travaille fournie supporter la mauvaise humeur et le manque de respect envers les résidents des infirmières. supporter le comportement des résidents
Pros
repas gratuit
Het is pas overgenomen en alles moet nog op zijn plooi komen. Momenteel is er een personeelsdaling door de te hoge werkdruk. hopelijk word dit snel opgelost. Aangename sfeer om te werken familie- thuisgevoel.
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
  1. Employee Reviews