WAAK

WAAK Employee Reviews

Found 11 reviews matching the search
See all 12 reviews
Het is leuk werken bij WAAK. Aangename sfeer op de werkvloer. Veel mogelijkheden om jezelf op professioneel vlak te ontplooien. Ondernemerszin wordt gestimuleerd. Open bedrijfscultuur, de drempel is laag om elkaar aan te spreken. Veel ruimte voor eigen inbreng.
Pros
Veel opleidingsmogelijkheden, flexuren, gevarieerd takenpakket, gezellige collega's.
Wat er over WAAK gezegd wordt is waar: het is een bedrijf waar de mens centraal staat! Je hebt een nauw contact met de leidinggevenden en men houdt rekening met jouw persoonlijke situatie. Er heerst een positieve sfeer en een open en eerlijke communicatie. De organisatie moedigt opleidingen aan waardoor je doorheen jouw loopbaan regelmatig kansen krijgt om jezelf verder te ontwikkelen en te groeien of niet iets helemaal anders aan te leren. Wil je je gewaardeerd voelen in jouw job en met de glimlach gaan werken, dan kan ik WAAK zeker aanraden!
Geen aanrader om daar te solliciteren Je bent een nr en hebt zeker geen doorgroeimogelijkheden zoals wel wordt beloofd
Dit was één van mijn eerste werkervaringen en ik keek er wat tegenop. Ik wist niet wat ik mocht verwachten in het algemeen, maar ook bij een bedrijf als de WAAK in het bijzonder. Maar wat was dit een leuke en leerrijke ervaring. Toegegeven het is wat wennen en aanpassen en niet misschien voor iedereen, maar het is zo aangenaam. Het werk draait om samen-werken, om te leren, geen competitie of druk. Er heerst een goede sfeer en op het einde van de dag heb je samen iets bereikt.
WAAK is een aangenaam en warm bedrijf om bij te werken. Er heerst een positieve sfeer, waardoor je je graag wil inzetten voor de organisatie. Er wordt geluisterd naar je, en je wordt niet als nummer maar als mens behandeld. Er is ook een goede worklife balans. Er zijn groeimogelijkheden (kans tot het volgen van opleiding; mensen die horizontaal of verticaal groeien), waardoor medewerkers er vaak een hele carrière uitbouwen en er vaak ook lang aan de slag zijn. Ik heb al verschillende opleidingen kunnen volgen om te groeien in mijn job. Ik vind het ook fantastisch om deel uit te maken van een organisatie die van meerwaarde is voor de samenleving. Ik ben heel tevreden in WAAK en zou het iedereen aanraden. Ik ben blij dat ik de stap heb gezet om bij mijn vorige job weg te gaan en bij WAAK te beginnen.
geen plaats voor doorgroeien , wel correct qua loon, verlof algemeen : tof bedrijf om te werken
Vaak afwisseling in u werk is wel positief soms hoge werkdruk
De ligging van de bureaus is zodanig in een toren dat men enerzijds rustig kan werken en toch in contact blijft met de bedrijvigheid van de organisatie.
Pros
algemene sfeer
Cons
loon
De dagen vliegen voorbij. De begeleiders zijn erg verschillend en iedereen heeft een ander karakter waardoor er veel afwisseling is in het programma. Het is gaan zwaar werk, maar je moet goed doordoen.
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
ik kon werken met mensen met problemen en heb daar veel uit geleerd
Pros
gratis drankje
er was veel variatie van de te uit te voeren arbeid. ik heb leren omgaan met mensen met een handicap. een correcte omgang met/van de directie. een goede verstandhouding met de collega's. het moeilijkste was rondrijden met een machine tussen mensen met een handicap. het leuke van de baan was de variatie.
Pros
afstand naar-van het werk
Cons
lage verloning
See more WAAK reviews
You may want to try: