WAAK
WAAK Employee Review

Leerrijke ervaring

10 January 2020
Dit was één van mijn eerste werkervaringen en ik keek er wat tegenop. Ik wist niet wat ik mocht verwachten in het algemeen, maar ook bij een bedrijf als de WAAK in het bijzonder. Maar wat was dit een leuke en leerrijke ervaring. Toegegeven het is wat wennen en aanpassen en niet misschien voor iedereen, maar het is zo aangenaam. Het werk draait om samen-werken, om te leren, geen competitie of druk. Er heerst een goede sfeer en op het einde van de dag heb je samen iets bereikt.
5,0Work/Life Balance
3,0Salary/Benefits
2,0Job Security/Advancement
4,0Culture
Similar reviews
5 October 2020
Bediende (Current Employee) - Kuurne
Het is leuk werken bij WAAK. Aangename sfeer op de werkvloer. Veel mogelijkheden om jezelf op professioneel vlak te ontplooien. Ondernemerszin wordt gestimuleerd. Open bedrijfscultuur, de drempel is laag om elkaar aan te spreken. Veel ruimte voor eigen inbreng.
Pros
Veel opleidingsmogelijkheden, flexuren, gevarieerd takenpakket, gezellige collega's.
21 August 2020
Bediende (Current Employee) - Kuurne
Wat er over WAAK gezegd wordt is waar: het is een bedrijf waar de mens centraal staat! Je hebt een nauw contact met de leidinggevenden en men houdt rekening met jouw persoonlijke situatie. Er heerst een positieve sfeer en een open en eerlijke communicatie. De organisatie moedigt opleidingen aan waardoor je doorheen jouw loopbaan regelmatig kansen krijgt om jezelf verder te ontwikkelen en te groeien of niet iets helemaal anders aan te leren. Wil je je gewaardeerd voelen in jouw job en met de glimlach gaan werken, dan kan ik WAAK zeker aanraden!
18 March 2020
Voorman (Former Employee) - Kuurne
Geen aanrader om daar te solliciteren Je bent een nr en hebt zeker geen doorgroeimogelijkheden zoals wel wordt beloofd