WAAK
3,7 out of 5 stars.

WAAK Employee Reviews for Bediende

Found 3 reviews matching the search
See all 12 reviews
Het is leuk werken bij WAAK. Aangename sfeer op de werkvloer. Veel mogelijkheden om jezelf op professioneel vlak te ontplooien. Ondernemerszin wordt gestimuleerd. Open bedrijfscultuur, de drempel is laag om elkaar aan te spreken. Veel ruimte voor eigen inbreng.
Pros
Veel opleidingsmogelijkheden, flexuren, gevarieerd takenpakket, gezellige collega's.
Wat er over WAAK gezegd wordt is waar: het is een bedrijf waar de mens centraal staat! Je hebt een nauw contact met de leidinggevenden en men houdt rekening met jouw persoonlijke situatie. Er heerst een positieve sfeer en een open en eerlijke communicatie. De organisatie moedigt opleidingen aan waardoor je doorheen jouw loopbaan regelmatig kansen krijgt om jezelf verder te ontwikkelen en te groeien of niet iets helemaal anders aan te leren. Wil je je gewaardeerd voelen in jouw job en met de glimlach gaan werken, dan kan ik WAAK zeker aanraden!
WAAK is een aangenaam en warm bedrijf om bij te werken. Er heerst een positieve sfeer, waardoor je je graag wil inzetten voor de organisatie. Er wordt geluisterd naar je, en je wordt niet als nummer maar als mens behandeld. Er is ook een goede worklife balans. Er zijn groeimogelijkheden (kans tot het volgen van opleiding; mensen die horizontaal of verticaal groeien), waardoor medewerkers er vaak een hele carrière uitbouwen en er vaak ook lang aan de slag zijn. Ik heb al verschillende opleidingen kunnen volgen om te groeien in mijn job. Ik vind het ook fantastisch om deel uit te maken van een organisatie die van meerwaarde is voor de samenleving. Ik ben heel tevreden in WAAK en zou het iedereen aanraden. Ik ben blij dat ik de stap heb gezet om bij mijn vorige job weg te gaan en bij WAAK te beginnen.
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?