WAAK
WAAK Employee Review

schoonmaak ploeg ok

9 October 2018
geen plaats voor doorgroeien , wel correct qua loon, verlof

algemeen : tof bedrijf om te werken
Work/Life Balance
Culture
Similar reviews
18 March 2020
Voorman (Former Employee) - Kuurne
Geen aanrader om daar te solliciteren
Je bent een nr en hebt zeker geen doorgroeimogelijkheden zoals wel wordt beloofd
10 January 2020
Magazijnmedewerker (Former Employee) - Kortrijk
Dit was één van mijn eerste werkervaringen en ik keek er wat tegenop. Ik wist niet wat ik mocht verwachten in het algemeen, maar ook bij een bedrijf als de WAAK in het bijzonder. Maar wat was dit een leuke en leerrijke ervaring. Toegegeven het is wat wennen en aanpassen en niet misschien voor iedereen, maar het is zo aangenaam. Het werk draait om samen-werken, om te leren, geen competitie of druk. Er heerst een goede sfeer en op het einde van de dag heb je samen iets bereikt.
22 November 2019
Bediende (Current Employee) - Kuurne
WAAK is een aangenaam en warm bedrijf om bij te werken. Er heerst een positieve sfeer, waardoor je je graag wil inzetten voor de organisatie. Er wordt geluisterd naar je, en je wordt niet als nummer maar als mens behandeld. Er is ook een goede worklife balans.
Er zijn groeimogelijkheden (kans tot het volgen van opleiding; mensen die horizontaal of verticaal groeien), waardoor medewerkers er vaak een hele carrière uitbouwen en er vaak ook lang aan de slag zijn. Ik heb al verschillende opleidingen kunnen volgen om te groeien in mijn job.

Ik vind het ook fantastisch om deel uit te maken van een organisatie die van meerwaarde is voor de samenleving.

Ik ben heel tevreden in WAAK en zou het iedereen aanraden. Ik ben blij dat ik de stap heb gezet om bij mijn vorige job weg te gaan en bij WAAK te beginnen.
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at WAAK. Our community is ready to answer.
3,5
3,9