WAW

WAW Employee Reviews

Showing all 6 reviews
Mogen werken bij en voor WaW geeft me elke dag opnieuw een WAW- gevoel. De waarden respect, verantwoordelijkheid en positivisme worden gedragen door iedereen en dit maakt WaW voor mij zo een unieke werkplek. Samenwerken om onze missie en visie waar te maken, dag na dag !!!
Zalig toch, van je passie je werk maken. Binnen ons bedrijf zitten we met veel ervaring en expertise waardoor we elke dag van elkaar kunnen leren. We werken niet individueel maar samen! We krijgen vertrouwen en vrijheid dat uiteraard hand in hand gaan met verantwoordelijkheid en plichtsbewustzijn. Hoeveel variatie je hebt in de job bepaal je zelf. Elke dag is anders. Onze sector is niet de gemakkelijkste maar door het team waar iedereen elkaar verder helpt en steunt kunnen wij alles aan binnen WaW. Iedereen werkt aan één doel ' de wereld veranderen door mensen werkkansen te geven'.
Pros
Vertrouwen
Professionele omgeving met sterke doorgroeimogelijkheden. Oog voor je persoonlijke ontwikkeling en je talenten. Zeer sterk waarde gedreven, mensgericht bedrijf. Innovatieve leiderschapsstijl; je werkt in zelfsturende teams Coöperatieve onderneming; je bent geen werknemer wel een partner. Super warme en leuke werksfeer!!!
Waw is een coöperatieve onderneming. Dat zorgt ervoor dat al onze business partners even betrokken en gemotiveerd zijn bij het vinden van een job voor onze kandidaten. Dat maakt het voor ons heel leuk werken! Waw is uniek, zowel naar klanten en kandidaten toe als naar de business partners. Zo veel vrijheid en vertrouwen van het management zal je nooit of zelden terug vinden. Ik heb alvast mijn droomjob gevonden! Groetjes, Van een trotse en blije werknemer.
Werken voor een unieke coöperatieve vennootschap geeft je elke werkdag een WaW-gevoel. Respect, verantwoordelijkheid en positivisme zijn waarden die voorop staan bij WaW en deze waarden worden door alle Business Partners ondersteund.
WaW is een mooi bedrijf. De focus van iedereen die bij WaW werkt gaat naar het creëren van meerwaarde voor onze klanten en kandidaten. Het is voor mij heel motiverend om deel uit te maken van een werknemerscoöperatie waarin je echte betrokkenheid en echte inspraak hebt.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at WAW?