WAW Employee Review

View all WAW reviews

Grote betrokkenheid en veel vrijheid om te ondernemen
Business Partner (Current Employee) –  Brussel18 October 2018
WaW is een mooi bedrijf. De focus van iedereen die bij WaW werkt gaat naar het creëren van meerwaarde voor onze klanten en kandidaten. Het is voor mij heel motiverend om deel uit te maken van een werknemerscoöperatie waarin je echte betrokkenheid en echte inspraak hebt.
Was this review helpful?Yes 2No 3Report

Other WAW Employee Reviews

WaW = unieke werkplek
Business Partner (Current Employee) –  Hasselt België12 February 2019
Mogen werken bij en voor WaW geeft me elke dag opnieuw een WAW- gevoel. De waarden respect, verantwoordelijkheid en positivisme worden gedragen door iedereen en dit maakt WaW voor mij zo een unieke werkplek.
Samenwerken om onze missie en visie waar te maken, dag na dag !!!
Was this review helpful?YesNo 3Report
Samen de wereld veranderen door gedrevenheid, positivisme, professionaliteit en expertise.
Business Partner (Current Employee) –  Geel1 February 2019
Zalig toch, van je passie je werk maken.

Binnen ons bedrijf zitten we met veel ervaring en expertise waardoor we elke dag van elkaar kunnen leren. We werken niet individueel maar samen!
We krijgen vertrouwen en vrijheid dat uiteraard hand in hand gaan met verantwoordelijkheid en plichtsbewustzijn.
Hoeveel variatie je hebt in de job bepaal je zelf. Elke dag is anders. Onze sector is niet de gemakkelijkste maar door het team waar iedereen elkaar verder helpt en steunt kunnen wij alles aan binnen WaW.
Iedereen werkt aan één doel ' de wereld veranderen door mensen werkkansen te geven'.
Pros
Vertrouwen
Was this review helpful?YesNo 3Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at WAW. Our community is ready to answer.

Ask a Question

5,0Work/Life Balance