WE Fashion

All
Belgium17 reviews
Found 17 reviews matching the search
See all 111 reviews
Mauvaises direction plus de sécurité d emploi trop de ca est demandé
Le travail d’équipe est bien et il y a une bonne ambiance
Voor mij maakt de bedrijfscultuur de job, deze was hier heel aangenaam en gezellig. Net als thuis komen in een grote familie.
Pros
maaltijdcheques
Goed verwelkomt en goede tips van de Collega’s doe dat zou enz
Heb vn 2007- 2015 als Stockverantwoordelijke gewerkt voor WE Fashion Antwerpen Meir , Waasland Schopping Center Sint Niklaas & Hasselt. In Hasselt heb ik zowel Stockverantwoordelijke geweest als verkoper.
Pros
toffe collega's & top werk uren
Cons
-Aprendí a hacer caja. -Ordenar el almacen -Stock -Lo que mas me gusto fue ayudar a los clientes y aconsejarlos. -Informar a los clientes con las diferentes promociones.
VM’s denken dat ze baas zijn over de collectie. Zijn niet modebewust/trendy/commercieel gericht. Moeilijk om me samen te werken. Voorbije laatste / jaar zijn er Minstents 4 ASTM ontslagen of verplaats van filiaal in Wijnegem. Als je niet goed in de team zit wordt er aan jou gewerkt en niet aan de anciens. VM’s werken alle dagen van 8-16 met een vaste vrije dag. Veel problemen met lonen ( loonfiches), uurroosters (vroege/late) Een perfecte werkdag is een dag zonder VM. Huidige situatie is ook niet rooskleurig met de nieuwe Store Manager. Vraag zeker naar de minpunten binnen elke filiaal als je solliciteer voor de functie ASTM en STM.
Pros
Doorgroeimogelijkhedden door gebrek van management in andere winkel
Cons
Structuur, takenverdeling, loon, roddels, jaloezie, prijzen, werkdruk
vu mon ancienneté de 23ans aucun scrupule a nous licenciée pour un bail non renouvelée
Heel moeilijk om binnen het bedrijf door te groeien
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at WE Fashion?
Très chouette société le boulot est sympa et varié l équipe au top et surtout un grand respect des lois et du travailleur
Pros
Cheque repas, transport remboursé, bonne ambience
Les travailleurs sont souriant, acculante aimable.
Pros
Souriant
Cons
Rien
ik heb geleerd hoe het is is om in de verkoop te staan. het is belangrijk dat je goed overeenkomt met je collega's. ik wist dat het iets voor mij was om in de verkoop te staan. het zijn toffe collega's om mee samen te werken.
Pros
korting
Cons
niet veel klanten
Ik begon mijn werkdag meestal met het openen van de kassa en ging daarna kijken wat ik allemaal kon doen. Ik verdeelde het werk ook voor mijn collega's. Ik deed ook af en toe administratief werk, bekeek de cijfers, analyseer de budget, de promotie in orde brengen, proberen de omzet te bereiken van de dag. Als ik bezig ben met werken in de winkel dan is klantenservice prioriteit. Het moeilijkste was vooral het traject dat ik moest afleggen van huis naar werk, en terug. Het leukste was dat ik mijn werk in het algemeen graag deed.
Pros
De collega's, sfeer, de uitdaging bij het verkoop van artikelen.
Cons
Ik kreeg geen doorgroeikansen
Normal vendeuse méchantes toujours faire le ménage alors que ce n'étais pas mon boulot
Pros
rien
Cons
gérante méchante et grossière
Ik ben bij WE begonnen zonder enige opleiding of kennis van deze sector. Maar toch hebben ze mij deze kans gegeven. Ik heb hier veel kunnen leren. Ik werk hier nu bijna 2 jaar, en ook al werk ik hier graag, het grootste minpunt om hier te werken is het volgende: wij weten pas 3 weken op voorhand de uurrooster en die is elke week anders. Zo is het dus bijna onmogelijk om met iemand af te spreken of familiefeesten te plannen. Het loon is ook niet alles, ik kan maar heel nipt rond komen in de maand. Ik heb al verschillende keren gevraagd of het niet mogelijk is om een voltijdse te doen, maar dat gaat blijkbaar niet. Ze mogen nog zeggen dat ik een goede werknemer ben en dat ze blij zijn dat ik er nog altijd werk, maar toch zal ik op zoek gaan naar een voltijdse job. Ik wil graag een mooie toekomst opbouwen. Maar eerlijk gezegd, ik zie hier niet veel toekomstperspectieven. De collega's daarentegen zijn hier wel heel tof. We zijn een hechte groep. Er zijn een paar collega's waar ik niet alles tegen vertel en er zijn collega's die eigenlijk echt vrienden zijn geworden. Die ga ik wel missen als ik wegga.
Pros
toffe collega's, goede werksfeer
Cons
laag loon, geen vast uurrooster
El dia siempre empezaba con dar un vistazo general al departamento para ver lo que hacia falta, investigar si habia que hacer cambios en la presentacion de los articulos en la tienda, tambien teniamos que estar al pendiente de que articulos de la nueva coleccion debian estar presentados en la tienda. Por mi actitud emprendedora y muy trabajadora pude crecer en la empresa llegue a encargarme del almacen y del visual merchandising. Siempre tuve muy buena comunicacion con mis jefes, habia mucho respeto y empatia, siempre fueron muy accesibles y dispuestos. En cuanto a mis colegas, trabaje muy comoda con todos y cada uno de ellos porque todos ibamos a trabajar, lo de mas era un extra. Lo mas dificil del trabajo sol las temporadas de las ofertas, en el verano y en navidad y año nuevo, se trabaja bajo mucha presion y es cansado, pero para una persona como yo, que le encanta estar ocupada no hay nada mejor. Lo que mas me gusto del trabajo, fue la oportunidad de trabajar con personas de muchas culturas diferentes y saber mas hacerca de sus costumbres y creencias.
Pros
Buen sueldo y vacaciones pagadas
Cons
Trabajar en sabado
moins fatiguant que Zara ...... moins de responsabilité c'été juste un travail temporaire..........
Pros
cheques repas
Cons
l'organisation
See more WE Fashion reviews
You may want to try: