WE Fashion

WE Fashion Employee Reviews for Verkoper (m/v)

Verkoper (m/v)2 reviews
Belgium2 reviews
Found 2 reviews matching the search
See all 111 reviews
Ik begon mijn werkdag meestal met het openen van de kassa en ging daarna kijken wat ik allemaal kon doen. Ik verdeelde het werk ook voor mijn collega's. Ik deed ook af en toe administratief werk, bekeek de cijfers, analyseer de budget, de promotie in orde brengen, proberen de omzet te bereiken van de dag. Als ik bezig ben met werken in de winkel dan is klantenservice prioriteit. Het moeilijkste was vooral het traject dat ik moest afleggen van huis naar werk, en terug. Het leukste was dat ik mijn werk in het algemeen graag deed.
Pros
De collega's, sfeer, de uitdaging bij het verkoop van artikelen.
Cons
Ik kreeg geen doorgroeikansen
Ik ben bij WE begonnen zonder enige opleiding of kennis van deze sector. Maar toch hebben ze mij deze kans gegeven. Ik heb hier veel kunnen leren. Ik werk hier nu bijna 2 jaar, en ook al werk ik hier graag, het grootste minpunt om hier te werken is het volgende: wij weten pas 3 weken op voorhand de uurrooster en die is elke week anders. Zo is het dus bijna onmogelijk om met iemand af te spreken of familiefeesten te plannen. Het loon is ook niet alles, ik kan maar heel nipt rond komen in de maand. Ik heb al verschillende keren gevraagd of het niet mogelijk is om een voltijdse te doen, maar dat gaat blijkbaar niet. Ze mogen nog zeggen dat ik een goede werknemer ben en dat ze blij zijn dat ik er nog altijd werk, maar toch zal ik op zoek gaan naar een voltijdse job. Ik wil graag een mooie toekomst opbouwen. Maar eerlijk gezegd, ik zie hier niet veel toekomstperspectieven. De collega's daarentegen zijn hier wel heel tof. We zijn een hechte groep. Er zijn een paar collega's waar ik niet alles tegen vertel en er zijn collega's die eigenlijk echt vrienden zijn geworden. Die ga ik wel missen als ik wegga.
Pros
toffe collega's, goede werksfeer
Cons
laag loon, geen vast uurrooster