WE Fashion
WE Fashion Employee Review

Wijnegem een van de moeilijkste filiaal binnen WE

13 August 2018
VM’s denken dat ze baas zijn over de collectie. Zijn niet modebewust/trendy/commercieel gericht. Moeilijk om me samen te werken. Voorbije laatste / jaar zijn er Minstents 4 ASTM ontslagen of verplaats van filiaal in Wijnegem.
Als je niet goed in de team zit wordt er aan jou gewerkt en niet aan de anciens.

VM’s werken alle dagen van 8-16 met een vaste vrije dag.

Veel problemen met lonen ( loonfiches), uurroosters (vroege/late)

Een perfecte werkdag is een dag zonder VM. Huidige situatie is ook niet rooskleurig met de nieuwe Store Manager.

Vraag zeker naar de minpunten binnen elke filiaal als je solliciteer voor de functie ASTM en STM.
Work/Life Balance
Culture
Pros
Doorgroeimogelijkhedden door gebrek van management in andere winkel
Cons
Structuur, takenverdeling, loon, roddels, jaloezie, prijzen, werkdruk
Similar reviews
16 November 2019
Same location
Human Resources Management (Former Employee) - Wijnegem
Voor mij maakt de bedrijfscultuur de job, deze was hier heel aangenaam en gezellig. Net als thuis komen in een grote familie.
Pros
maaltijdcheques
28 June 2014
Same location
verkoopsmedewerker (Current Employee) - Wijnegem Shopping Center
Ik ben bij WE begonnen zonder enige opleiding of kennis van deze sector. Maar toch hebben ze mij deze kans gegeven. Ik heb hier veel kunnen leren. Ik werk hier nu bijna 2 jaar, en ook al werk ik hier graag, het grootste minpunt om hier te werken is het volgende:
wij weten pas 3 weken op voorhand de uurrooster en die is elke week anders. Zo is het dus bijna onmogelijk om met iemand af te spreken of familiefeesten te plannen.

Het loon is ook niet alles, ik kan maar heel nipt rond komen in de maand. Ik heb al verschillende keren gevraagd of het niet mogelijk is om een voltijdse te doen, maar dat gaat blijkbaar niet. Ze mogen nog zeggen dat ik een goede werknemer ben en dat ze blij zijn dat ik er nog altijd werk, maar toch zal ik op zoek gaan naar een voltijdse job. Ik wil graag een mooie toekomst opbouwen. Maar eerlijk gezegd, ik zie hier niet veel toekomstperspectieven.

De collega's daarentegen zijn hier wel heel tof. We zijn een hechte groep. Er zijn een paar collega's waar ik niet alles tegen vertel en er zijn collega's die eigenlijk echt vrienden zijn geworden. Die ga ik wel missen als ik wegga.
Pros
toffe collega's, goede werksfeer
Cons
laag loon, geen vast uurrooster
23 March 2020
Conseillère de vente (Former Employee) - Luik (stad)
Mauvaises direction plus de sécurité d emploi trop de ca est demandé