WE Fashion Employee Reviews

Found 10 reviews matching the search See all 71 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
een productieve & gezellige werksfeer
stock medewerker (Former Employee) –  Antwerpen Meir / Sint Niklaas / Hasselt21 March 2019
Heb vn 2007- 2015 als Stockverantwoordelijke gewerkt voor WE Fashion Antwerpen Meir , Waasland Schopping Center Sint Niklaas & Hasselt. In Hasselt heb ik zowel Stockverantwoordelijke geweest als verkoper.
Pros
toffe collega's & top werk uren
Was this review helpful?YesNoReport
Wijnegem een van de moeilijkste filiaal binnen WE
Assistant Manager (Current Employee) –  Wijnegem13 August 2018
VM’s denken dat ze baas zijn over de collectie. Zijn niet modebewust/trendy/commercieel gericht. Moeilijk om me samen te werken. Voorbije laatste / jaar zijn er Minstents 4 ASTM ontslagen of verplaats van filiaal in Wijnegem.
Als je niet goed in de team zit wordt er aan jou gewerkt en niet aan de anciens.
VM’s werken alle dagen van 8-16 met een vaste vrije dag.
Veel problemen met lonen ( loonfiches), uurroosters (vroege/late)

Een perfecte werkdag is een dag zonder VM. Huidige situatie is ook niet rooskleurig met de nieuwe Store Manager.

Vraag zeker naar de minpunten binnen elke filiaal als je solliciteer voor de functie ASTM en STM.
Pros
Doorgroeimogelijkhedden door gebrek van management in andere winkel
Cons
Structuur, takenverdeling, loon, roddels, jaloezie, prijzen, werkdruk
Was this review helpful?Yes 4No 1Report
Een gezellige werkomgeving
Visual Merchandiser/assistent manager (Current Employee) –  Sint-Niklaas21 February 2018
Heel moeilijk om binnen het bedrijf door te groeien
Was this review helpful?YesNo 1Report
Vendeuse
vendeuse (Former Employee) –  Bruxelles Anderlecht27 November 2017
Très chouette société le boulot est sympa et varié l équipe au top et surtout un grand respect des lois et du travailleur
Pros
Cheque repas, transport remboursé, bonne ambience
Chez WE
Stage scolaire (Former Employee) –  Namur13 March 2017
Les travailleurs sont souriant, acculante aimable.
Pros
Souriant
Cons
Rien
Was this review helpful?YesNoReport
Een gezellige omgeving waar er tijd genomen word om iets bij te leren.
Ervaren verkoopster (Former Employee) –  Brussels9 February 2016
Ik begon mijn werkdag meestal met het openen van de kassa en ging daarna kijken wat ik allemaal kon doen. Ik verdeelde het werk ook voor mijn collega's. Ik deed ook af en toe administratief werk, bekeek de cijfers, analyseer de budget, de promotie in orde brengen, proberen de omzet te bereiken van de dag. Als ik bezig ben met werken in de winkel dan is klantenservice prioriteit. Het moeilijkste was vooral het traject dat ik moest afleggen van huis naar werk, en terug. Het leukste was dat ik mijn werk in het algemeen graag deed.
Pros
De collega's, sfeer, de uitdaging bij het verkoop van artikelen.
Cons
Ik kreeg geen doorgroeikansen
Was this review helpful?YesNo 2Report
rien ne vas
Stage tout les vendredis de l'année (Former Employee) –  Namur, WAL9 November 2015
Normal
vendeuse méchantes
toujours faire le ménage alors que ce n'étais pas mon boulot
Pros
rien
Cons
gérante méchante et grossière
Was this review helpful?YesNoReport
Ambiente de mucho respeto y profesionalismo
Dependienta (Former Employee) –  Amberes Belgica31 August 2013
El dia siempre empezaba con dar un vistazo general al departamento para ver lo que hacia falta, investigar si habia que hacer cambios en la presentacion de los articulos en la tienda, tambien teniamos que estar al pendiente de que articulos de la nueva coleccion debian estar presentados en la tienda. Por mi actitud emprendedora y muy trabajadora pude crecer en la empresa llegue a encargarme del almacen y del visual merchandising. Siempre tuve muy buena comunicacion con mis jefes, habia mucho respeto y empatia, siempre fueron muy accesibles y dispuestos. En cuanto a mis colegas, trabaje muy comoda con todos y cada uno de ellos porque todos ibamos a trabajar, lo de mas era un extra. Lo mas dificil del trabajo sol las temporadas de las ofertas, en el verano y en navidad y año nuevo, se trabaja bajo mucha presion y es cansado, pero para una persona como yo, que le encanta estar ocupada no hay nada mejor. Lo que mas me gusto del trabajo, fue la oportunidad de trabajar con personas de muchas culturas diferentes y saber mas hacerca de sus costumbres y creencias.
Pros
Buen sueldo y vacaciones pagadas
Cons
Trabajar en sabado
Was this review helpful?Yes 1No 1Report
interimaire
Vendeuse conseil (Former Employee) –  Brussels, BRU29 August 2013
moins fatiguant que Zara ...... moins de responsabilité c'été juste un travail temporaire..........
Pros
cheques repas
Cons
l'organisation

See more WE Fashion reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at WE Fashion. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,8