WERKERS

Search reviews

Sort by

HelpfulnessRatingDate
Showing all 5 reviews

Boeiende en afwisselende jobinhoud, omgeven met topcollega's!

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Werken voor Werkers in Uitzenden zorgde voor mij voor zowel een persoonlijke als een carrière-groei. Het management is heel begripvol voor de persoonlijke situatie en geeft je alle ruimte om te groeien. Als collega's zijn we zo op elkaar ingespeeld dat we elkaar niet meer kunnen missen! Het leukste aan de job als consulent is het contact met een diverse doelgroep en het afwisselende takenpakket.

Pros

Fijne werkomgeving

Cons

Werkomgeving waar je jezelf kan ontplooien

Bij WERKERS word je goed ondersteund en opgeleid. Je krijgt de kans om jezelf te ontplooien. En bovendien word je omringd door fijne collega's.

Pros

work-life balance

Topbedrijf!

Bij WERKERS werk ik reeds 13 jaar met vol enthousiasme!Hier krijg ik iedere dag de kans om mijn skills te benutten, te groeien en mee te werken in een open kader met respect voor alle doelgroepen. Kortom, een aanrader!

Toffe werkomgeving!

Werkers is een werkgever waar je jezelf kan zijn. Een boeiende en gevarieerde functie, toffe collega's en een familiale sfeer die ervoor zorgt dat ik elke dag met een glimlach naar het werk vertrek!

Aangename werkomgeving

Bij WERKERS voelde ik me meteen thuis. Fijne collega's, die met de twee voeten op de grond staan. Geen hoogdraverij, maar echte haalbare en menselijke doelstellingen.

Pros

Werken dichtbij huis

Ask a question about working or interviewing at WERKERS. Our community is ready to answer.Ask a Question

3,8 out of 5 stars for Work/Life Balance
4,3 out of 5 stars for Salary/Benefits
3,5 out of 5 stars for Job Security/Advancement
4,3 out of 5 stars for Management
4,0 out of 5 stars for Culture

Compare WERKERS with

Learn about WERKERS in popular locations

• Companies
  • WERKERS