Whoohoo

All
Belgium9 reviews
Found 9 reviews matching the search
See all 10 reviews
work hard play hard, maar vooral drink je te pletter
Whoohoo is fun! zeker wel, je word beloond met ski trips en summer trips.
Echter word je op individuele basis beloond, waardoor er een negatieve sfeer komt tussen collega's. Sales die tegen gehouden wordt omdat anders jij en niet ik mee mag op trip.

Elke vrijdag borrel waar de nodige alcohol vloeit. Op trip of feestjes is dit niet anders, hoe zatter hoe beter!

Doe je het goed, dan is het normaal! Gaat het even minder zitten ze meteen in je nek te hijgen.

Door de constante veranderingen heb weet je niet meer wat goed of slecht is.

Stabiel is de werk omgeving zeker niet! Wie het langer dan 2jaar volhoud is al een echte senior bij Whoohoo. Veel mensen komen veel mensen gaan, vaak al na enkele maanden.

doorgroeien is ook bijna niet mogelijk. tenzij het voor het management goed uitkomt.

Naar klanten toe zijn ze een van de duurdere kantoren, maar ze leveren wel goede kwalitatieve mensen!
Solliciteer hier niet AUB
Dit bedrijf doet zich vooral voor als een leuke en aangename werkgever. Ze bieden geen ondersteuning aan hun medewerkers, micromanagement is de rode draad in hun managementstijl. Kwantiteit boven kwaliteit. Nieuwe mensen krijgen amper kansen. Maken gigantische winsten zonder een toegevoegde waarde te bieden.
Werkgeluk, het bestaat!
Je hoort het wel vaker tegenwoordig... werkgeluk wordt steeds belangrijker. Ik heb er nooit echt bij stilgestaan tot ik bij mijn vorige werkgever niet meer 100 procent gelukkig was. Ik zocht een nieuwe uitdaging en kwam bij Whoohoo terecht. Een toffe, jonge bende met pit... net wat ik nodig had. Hard werken wordt hier beloond met super leuke uitstapjes (lees bijvoorbeeld:skitrip) en een mooie bonusregeling!
Pros
Borrel op vrijdag, mooie verloning
Een leuke omgeving waar resultaten beloond worden
Een leuke sfeer waarbij resultaten beloond worden in combinatie met een goede work-life balance.
fun en professionaliteit onder 1 dak
Als je houdt van uitdaging op het werk zit je goed bij Whoohoo!
De winnaarsmentaliteit werkt aanstekelijk, maar collegialiteit blijft primeren. Dit resulteert in een leuke sfeer waardoor ik elke dag vrolijk naar het werk vertrek!
Het Whoohoo-effect: verslavend!
Een aangename werksfeer, fijne collega's en een uitgebreid opleidingsaanbod. Elke dag opnieuw stap ik met een goed gevoel het kantoor binnen. Kortom een werkgever uit de duizend!
Whoohoo is altijd lachen....tussen het harde werk door
Whoohoo is voor mij al 10 jaar de ideale werkgever. Voelt eigenlijk nooit als werken, maar als pure fun. Waarom?:

- toffe, jonge bende waar in een informele sfeer keihard gewerkt wordt in het belang van de klant en kandidaat.

- extra beloning naar werken met top incentives (skitrip, summertrip, TML,...) en bedrijfsfeesten

- Het wordt gelukkig nooit te serieus en er is tijd voor plezier.

- Whoohoo stimuleert verantwoordelijkheid nemen en can do mentaliteit

- Whoohoo stimuleert ondernemerschap

- Whoohoo is voor vele een mooi start of doorstart in de carrière

- Internationale uitstraling en visie zonder coorperate te worden

- Borrel op het einde van de week.

En je wordt er nog eens goed voor betaald ook!

Kortom: Whoohoo is een topwerkgever voor wie graag zijn stempel zet in de rekruteringswereld.
Pros
Cultuur is duidelijk
Cons
steeds in beweging
Work hard, play hard
In een sales organisatie is het altijd knokken, hier is het echter erg belonend als je het goed doet.
Pros
Sfeer
Cons
Ongelijkheid tussen werknemers
Leerrijke en motiverende werkomgeving
Leuke, leerrijke en motiverende organisatie waar ik gedurende 10 jaar veel heb mogen doen en heb mogen leren. Veel kansen gekregen en aangenomen.
See more Whoohoo reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Whoohoo. Our community is ready to answer.
3,6
3,1