WIT-GELE KRUIS OOST-VLAANDEREN

WIT-GELE KRUIS OOST-VLAANDEREN Employee Reviews

Showing all 8 reviews
Leuk als jobstudent verpleegkunde
Ik mocht eerst twee dagen meerijden met een collega en kreeg dan onmiddellijk een eigen toer, eerst schrik je wat maar uiteindelijk is het leuk dat je die verantwoordelijkheid krijgt, dat er in jou geloofd wordt.
Ik leerde hier als groentje echt mijn 'plan' trekken, de middelen gebruiken die er zijn en tempo steken in je werk, zodat je kan op tijd komen bij de volgende patiënt.
Pros
Bedrijfswagen
Cons
Bijdrage te betalen bij privégebruik bedrijswagen
Ervaring
Met het invoeren van weekendwerk voor administratief medewerkers en de vele shiften (tussen 7u en 22u) wordt het moeilijk dit te combineren met het gezin.

Het leukste van de job is het contact met de zorgteams. Hen kunnen helpen geeft voldoening.
mijn collega's zijn echt fantastisch
De slogan is geen fabel. Elke dag ervaar ik dat mijn collega's echt fantastisch zijn.
Er is ruimte voor overleg en samenwerking wordt effectief nagestreefd!

Ideeën mogen aangebracht worden om zaken te verbeteren en wanneer het past binnen de visie van de organisatie, mag het ook uitgevoerd worden;

Werken met goesting, daar gaan we voor, elke dag opnieuw
Pros
collega's, extralegale voordelen
Terugblik na 1 jaar dienst
Een warm onthaal: duidelijke informatie, een hapje en een drankje, hulpvaardige collega's en zelfs een management dat de tijd neemt ELKE nieuwe medewerker persoonlijk te leren kennen.
Het management is heel toegankelijk en staat open voor feedback. Ze durven echt gaan voor verandering!

Mijn collega's zorgen ervoor dat ik nog steeds elke dag met plezier kom werken.

We gaan er samen voor en helpen elkaar in nood. Dit is nog beter dan ik had gehoopt.

Er is ruimte om nieuwe initiatieven uit te werken die slechts enkele stappen moeten doorlopen om uitgevoerd te kunnen worden.
Pros
samenwerking; warme cultuur
Na 10 jaar nog steeds met volle "goesting" komen werken
Ik ben ondertussen reeds 10 jaar tewerkgesteld binnen het Wit-Gele Kruis Oost-Vlaanderen (ondersteunende dienst) en kom nog iedere dag vol "goesting" werken. Waarden als openheid, samenwerking, verantwoordelijkheid opnemen, voortdurend bijleren,... staan elke dag weer centraal. Het mogen zorgdragen voor onze medewerkers die zorgdragen voor anderen geeft me een goed gevoel. Ik heb alvast de indruk dat we samen ook zorgdragen voor elkaar en zo het Wit-Gele Kruis Oost-Vlaanderen maken tot wat het nu is... Een professionele en warme organisatie.
Pros
diverse extralegale voordelen en vrijheid in mijn job
aangename ervaring
toffe collega's toffe werkomgeving begripvolle directie
Pros
toffe werkomgeving
Cons
ploegdienst
Samen komen van collega's bij wekelijkse patiënten bespreking
De dag begint om 7uur met hygiënische verzorging daarna pauze tot 13U30 daarna begint namiddag shift met wondverzorging, inspuitingen, klaar zetten van weekdoosje van medicatie en wekelijks toilet.
Als er tijd over zou zijn, bellen collega's naar elkaar om hulp aan te bieden

De moeilijkheden van de baan hangt af van persoon tot persoon. voor me als contact verpleegkunde zoeken van adressen valt wat tegen

de leukste van de baan is zelfstandigheid, samenwerken met andere disciplines onder andere huisartsen kinesitherapeuten
Pros
maaltijdscheques
grootse leider in de thuisverpleging
Wij staan klaar voor de dagdagelijkse totaalzorg bij de patiënt thuis. Dit kan gaan van een eenvoudig toilet tot een complexe wondzorg waar we ons verpleegtechnische kwaliteiten en kennis kunnen naar voor brengen.
Naast de zorg thuis krijgen we op regelmatige basis bijscholing over de laatste nieuwe ontwikkelingen in de thuiszorg
Pros
goede ondersteuning, zoals dienstwagen, tabletcomputer
Cons
hoge werkdruk
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at WIT-GELE KRUIS OOST-VLAANDEREN. Our community is ready to answer.
4,4
3,6