WIT-GELE KRUIS OOST-VLAANDEREN Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Ervaring
Administratief bediende (huidige medewerker) –  Aalst15 mei 2018
Met het invoeren van weekendwerk voor administratief medewerkers en de vele shiften (tussen 7u en 22u) wordt het moeilijk dit te combineren met het gezin.

Het leukste van de job is het contact met de zorgteams. Hen kunnen helpen geeft voldoening.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
mijn collega's zijn echt fantastisch
HR Business Partner (huidige medewerker) –  hoofdzetel23 mei 2017
De slogan is geen fabel. Elke dag ervaar ik dat mijn collega's echt fantastisch zijn.
Er is ruimte voor overleg en samenwerking wordt effectief nagestreefd!
Ideeën mogen aangebracht worden om zaken te verbeteren en wanneer het past binnen de visie van de organisatie, mag het ook uitgevoerd worden;
Werken met goesting, daar gaan we voor, elke dag opnieuw
Pluspunten
collega's, extralegale voordelen
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
Terugblik na 1 jaar dienst
HR Business Partner (huidige medewerker) –  Gent18 mei 2017
Een warm onthaal: duidelijke informatie, een hapje en een drankje, hulpvaardige collega's en zelfs een management dat de tijd neemt ELKE nieuwe medewerker persoonlijk te leren kennen.
Het management is heel toegankelijk en staat open voor feedback. Ze durven echt gaan voor verandering!

Mijn collega's zorgen ervoor dat ik nog steeds elke dag met plezier kom werken.

We gaan er samen voor en helpen elkaar in nood. Dit is nog beter dan ik had gehoopt.

Er is ruimte om nieuwe initiatieven uit te werken die slechts enkele stappen moeten doorlopen om uitgevoerd te kunnen worden.
Pluspunten
samenwerking; warme cultuur
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Na 10 jaar nog steeds met volle "goesting" komen werken
HR Business Partner (huidige medewerker) –  Ondersteuning17 mei 2017
Ik ben ondertussen reeds 10 jaar tewerkgesteld binnen het Wit-Gele Kruis Oost-Vlaanderen (ondersteunende dienst) en kom nog iedere dag vol "goesting" werken. Waarden als openheid, samenwerking, verantwoordelijkheid opnemen, voortdurend bijleren,... staan elke dag weer centraal. Het mogen zorgdragen voor onze medewerkers die zorgdragen voor anderen geeft me een goed gevoel. Ik heb alvast de indruk dat we samen ook zorgdragen voor elkaar en zo het Wit-Gele Kruis Oost-Vlaanderen maken tot wat het nu is... Een professionele en warme organisatie.
Pluspunten
diverse extralegale voordelen en vrijheid in mijn job
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
aangename ervaring
Zorgkundige (voormalige medewerker) –  Mariakerke14 april 2017
toffe collega's toffe werkomgeving begripvolle directie
Pluspunten
toffe werkomgeving
Minpunten
ploegdienst
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Samen komen van collega's bij wekelijkse patiënten bespreking
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Mariakerke8 januari 2017
De dag begint om 7uur met hygiënische verzorging daarna pauze tot 13U30 daarna begint namiddag shift met wondverzorging, inspuitingen, klaar zetten van weekdoosje van medicatie en wekelijks toilet.
Als er tijd over zou zijn, bellen collega's naar elkaar om hulp aan te bieden
De moeilijkheden van de baan hangt af van persoon tot persoon. voor me als contact verpleegkunde zoeken van adressen valt wat tegen
de leukste van de baan is zelfstandigheid, samenwerken met andere disciplines onder andere huisartsen kinesitherapeuten
Pluspunten
maaltijdscheques
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
grootse leider in de thuisverpleging
verpleegkundige (huidige medewerker) –  Gent, VLG29 januari 2015
Wij staan klaar voor de dagdagelijkse totaalzorg bij de patiënt thuis. Dit kan gaan van een eenvoudig toilet tot een complexe wondzorg waar we ons verpleegtechnische kwaliteiten en kennis kunnen naar voor brengen.
Naast de zorg thuis krijgen we op regelmatige basis bijscholing over de laatste nieuwe ontwikkelingen in de thuiszorg
Pluspunten
goede ondersteuning, zoals dienstwagen, tabletcomputer
Minpunten
hoge werkdruk
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij WIT-GELE KRUIS OOST-VLAANDEREN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,4