Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
De job van mijn leven
Adjunct-hoofdverpleegkundige (huidige medewerker) –  Vilvoorde8 januari 2018
"Zorgen voor" kleurt mijn dag, elke keer opnieuw. Er kunnen staan en zijn voor mensen bezorgt me een flinke boost in mijn dagelijkse zijn. "Zorgen voor" begint bij jezelf, je goed voelen op je werk maakt daar een belangrijk onderdeel van uit.
Je kan het niet alleen, ook al zijn we vaak alleen op pad, toch komt de teamspirit naar boven drijven. Samen met een team van enthousiaste medewerkers kunnen we met een flinke portie veerkracht aan de slag.
De zorgsector evolueert snel en zeker de thuiszorg. Cliënten blijven veel langer in hun vertrouwde omgeving, de complexiteit van de zorgen stijgt.. Een uitdagende job die we met zijn allen tegemoet gaan. Wij gaan ervoor! Jij ook? WELKOM!
Was deze review waardevol?JaNee 7Rapporteren
Iedere dag aangenaam werken
Recruiter (huidige medewerker) –  Lubbeek (Vlaams-Brabant)19 december 2017
Open werkomgeving; collega's maken tijd voor een gezellig babbeltje en er volgt vaak ook een schaterlach. Anderzijds ook een omgeving waar er hard gewerkt wordt, en je veel verantwoordelijkheid draagt. Je kan meedenken en voorstellen doen tot werk-optimalisatie/innovatie.
Pluspunten
glijdende uren, uitgebreide extra-legale voordelen, toffe collega's (die vaak trakteren op snoep & fruit)
Minpunten
home-office minder gangbaar
Was deze review waardevol?JaNee 4Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Fijne werkgever die inzet op talent van medewerkers
Administratief medewerker (huidige medewerker) –  Lubbeek19 december 2017
Wit-Gele Kruis is een werkgever die inzet op talent en doorgroeimogelijkheden van medewerkers. Bij het opmaken van de planning wordt er rekening gehouden met een goede work-life Balance.
Wit-Gele Kruis biedt extralegale voordelen aan zoals: privégebruik van de wagen, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, voordelenkaart.
Elk jaar is er een nieuwjaarsetentje, ontvang je een kerst- en paasgeschenkje en is er een evenement met een jubileumbestaan.
Pluspunten
Als de planning wordt opgesteld, houdt men rekening met de wensen van de medewerker.
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 4Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,5