Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant Employee Review

View all Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant reviews

Erg hoge werkdruk
Omloop verpleegkundige (Current Employee) –  Leuven13 September 2019
Weinig inspraak quasi fexibiliteit.
Overuren worden steeds in twijfel getrokken.
Soms krijg je ze niet, om dat HVK dat vindt.
Weinig waardering voor je werk van HVK
Wel toffe collega's en patiënten.
Was this review helpful?YesNoReport

Other Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant Employee Reviews

Volop in beweging!
diensthoofd (Current Employee) –  Lubbeek16 January 2018
Organisatie die gaat voor expertise, zowel verpleegtechnisch als bij ondersteunende diensten. Zorgsector is volop in evolutie en WGK staat op eerste rij om deze uitdagingen aan te gaan!
Aan nieuwe medewerkers wordt veel aandacht gegeven zodat ze optimaal kunnen opstarten; ook andere medewerkers kunnen allerlei vormingen volgen, gaande van technische vormingen tot hoe omgaan met stress.
Alle medewerkers worden aangemoedigd mee na te denken over hoe onze werking kan verbeteren!
Pros
expertise, samen nadenken over oplossingen, lerende organisatie
Was this review helpful?Yes 1No 4Report
De job van mijn leven
Adjunct-hoofdverpleegkundige (Current Employee) –  Vilvoorde8 January 2018
"Zorgen voor" kleurt mijn dag, elke keer opnieuw. Er kunnen staan en zijn voor mensen bezorgt me een flinke boost in mijn dagelijkse zijn. "Zorgen voor" begint bij jezelf, je goed voelen op je werk maakt daar een belangrijk onderdeel van uit.
Je kan het niet alleen, ook al zijn we vaak alleen op pad, toch komt de teamspirit naar boven drijven. Samen met een team van enthousiaste medewerkers kunnen we met een flinke portie veerkracht aan de slag.
De zorgsector evolueert snel en zeker de thuiszorg. Cliënten blijven veel langer in hun vertrouwde omgeving, de complexiteit van de zorgen stijgt.. Een uitdagende job die we met zijn allen tegemoet gaan. Wij gaan ervoor! Jij ook? WELKOM!
Was this review helpful?YesNo 7Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,8