Work Wizards

Work Wizards Employee Reviews

Showing all 6 reviews
Bij Work Wizards gaan we voor anders en beter. Na 10 jaar in de sector kies ik nu voor de persoonlijke aanpak. Bij Work Wizards maken wij tijd vrij voor onze klanten en voor werkzoekenden. Wij doen een uitgebreide screening en gaan concreet op zoek naar opportuniteiten. Als recruitment consultant krijg je de kans om je volledig te ontplooien en kwalitatief werk te kunnen leveren.
Je voelt je direct welkom in de kantoren. Onze collega's zijn vriendelijk en tonen oprecht interesse in de mensen en bedrijven. Goede werksfeer. Respectvol. Passie.
Als werknemer bij Work Wizards staat je zelf als persoon centraal. Er wordt heel veel rekening gehouden met de mens. Op deze manier tracht Work Wizards ook eigen werknemers intern op de juiste stoel te plaatsen. In korte tijd is Work Wizards uitgegroeid tot een hecht team, waarbij we elkaar sterk appreciëren en trachten we elkaar steeds op een positieve manier naar een hoger level te krijgen. Kortom een TOP-werkgever met een TOP-sfeer en TOP-collega's!
Met 9 jaar ervaring in de sector ben ik terug op zoek gegaan naar een kleine speler die het verschil maakt in zijn waarden en cultuur. Blij deze gevonden te hebben bij Work Wizards. Hier kreeg ik de ruimte, vrijheid en het vertrouwen om een kantoor van 0 op te bouwen en wordt rekening gehouden met eigen input, meer nog, eigen input van de mensen op 'the field' wordt naar waarde geschat. We hebben een duidelijke ambitie waar we samen als bedrijf naartoe werken, samenwerking onder kantoren zijn een van onze sterktes. Er wordt gezegd dat het moeilijk is te werken in zo'n concurrerende markt maar wat de job leuk maakt is dat we ondanks de concurrentie wel het verschil kunnen maken. Goeie sfeer, open communicatie, input, professionaliteit, kwaliteit, dit zijn zoveel van onze waarden waarin wij uitblinken!
Pros
Open communicatie, vertrouwen, input, samenwerking
Bij Work Wizards kan je je talenten verder ontplooien. Dit ondersteunen ze door de nodige opleidingen en coachings. Door je goed te voelen in je job en het bedrijf zijn je prestaties ook beter. Samen met het poetsbureau versterken we de toverkracht van Work Wizards. Let the magic work!
Pros
toffe collega's en persoonlijke coachings
Ik koos voor Work Wizards omdat dit een bedrijf in volle groei is. Een bedrijf waar eigen inbreng en inventiviteit gewaardeerd wordt. Bovendien kreeg ik de mogelijkheid om een kantoor op te starten in de nabijheid van mijn woonplaats zodat werk/ privé perfect te combineren valt. Ik vind het fijn dat ik de kans krijg om me te ontplooien en verder te groeien in mijn functie.
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?