Work Wizards Employee Reviews

Showing all 4 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Waardegedreven groeiend bedrijf
Office Manager (Current Employee) –  Kortrijk16 April 2019
Met 9 jaar ervaring in de sector ben ik terug op zoek gegaan naar een kleine speler die het verschil maakt in zijn waarden en cultuur. Blij deze gevonden te hebben bij Work Wizards. Hier kreeg ik de ruimte, vrijheid en het vertrouwen om een kantoor van 0 op te bouwen en wordt rekening gehouden met eigen input, meer nog, eigen input van de mensen op 'the field' wordt naar waarde geschat.
We hebben een duidelijke ambitie waar we samen als bedrijf naartoe werken, samenwerking onder kantoren zijn een van onze sterktes.
Er wordt gezegd dat het moeilijk is te werken in zo'n concurrerende markt maar wat de job leuk maakt is dat we ondanks de concurrentie wel het verschil kunnen maken.
Goeie sfeer, open communicatie, input, professionaliteit, kwaliteit, dit zijn zoveel van onze waarden waarin wij uitblinken!
Pros
Open communicatie, vertrouwen, input, samenwerking
Limburgs Familiebedrijf
Sales & Recruitement wizard Hasselt (Current Employee) –  Hasselt België16 April 2019
Bij Work Wizards kan je je talenten verder ontplooien. Dit ondersteunen ze door de nodige opleidingen en coachings. Door je goed te voelen in je job en het bedrijf zijn je prestaties ook beter. Samen met het poetsbureau versterken we de toverkracht van Work Wizards. Let the magic work!
Pros
toffe collega's en persoonlijke coachings
Bedrijf in volle groei
Office Manager (Current Employee) –  Wetteren16 April 2019
Ik koos voor Work Wizards omdat dit een bedrijf in volle groei is. Een bedrijf waar eigen inbreng en inventiviteit gewaardeerd wordt.

Bovendien kreeg ik de mogelijkheid om een kantoor op te starten in de nabijheid van mijn woonplaats zodat werk/ privé perfect te combineren valt.

Ik vind het fijn dat ik de kans krijg om me te ontplooien en verder te groeien in mijn functie.
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Work Wizards. Our community is ready to answer.

Ask a Question

5,0Work/Life Balance