WZC De Vliet Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
zwaar werk maar met liefde uitevoerd om zo de mensen een aangename oude dag te bezorgen
zorgkundige (huidige medewerker) –  Zele, VLG31 januari 2014
de ochtendverzorging was steeds goed doorwerken om te zorgen dat de bewoners tijdig aan de ontbijttafel zaten,daarna gingen er nog enkelen in bad,daarna krijgt iedereen mictietraining om dan om 11u soep te eten en om half 12 van de gekookte maaltijd te smullen. De bewoners die een middagdutje doen,mochten na het middagmaal op bed,de anderen zitten samen in de oase om een beetje te soezen of gezellig een babbeltje met elkaar te doen. Om 2u krijgen ze allemaal een lekkere tas koffie met koekje of op zon-en feestdaen een gebakje. iedereen krijgt daarna mictietraining en nog 2bewoners mogen van een zalig bubbelbadje genieten. om 17u krijgen de bewoners hun avondmaal voorgeschoteld en daarna kijken ze nog wat tv om dan van een goeie nachtrust te genieten. Ik heb veel bijgeleerd in 'De Vliet'.. niet alleen op technisch vlak;rr nemen, dagcurves prikken, wondzorg,alle bijscholingen die ik al gehad heb maar ook op persoonlijk vlak.. Elke bewoner heeft zijn eigenheid en dus dient er met elke bewoner anders omgegaan te worden,elke ziekte verdient een andere aanpak..
Sinds de fusie zien we de directie nog weinig of niet en dat is soms wel moeilijk om met om te gaan. Mijn collega's zijn fantastisch,er hangt een heel aangename werksfeer! Het leukste van het werk is de lach van de bewoners,de dankbaarheid omdat je iets kleins doet,.. het moeilijkste is omgaan met een overlijden. Je zorgt constant voor de mensen,deelt alles met hen en als die bewoner dan komt te overlijden komt dat natuurlijk hard aan
Pluspunten
ontbijtkoeken op feestdagen en gratis soep
Minpunten
directie dat we bijna niet zien
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Claim deze Bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij WZC De Vliet. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,0Werk-Privé Balans