X2O Badkamers Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Als mens, niet als nummer!
Showroomverkoper (huidige medewerker) –  Geel23 mei 2018
Ik werk nu ongeveer 2.5 jaar bij X2O in het filiaal te Geel.
In de eerste 2 maanden kreeg ik een intensieve opleiding om zowel het assortiment als filosofie van X2O te kennen.
Al snel werd mij duidelijk welke uitzonderlijke goede service X2O zijn klanten te bieden heeft.
Als adviseur geeft het dan ook enorm veel voldoening om deze service te brengen aan onze klanten.
Onze job geeft ons de kans om elke dag opnieuw met het juiste advies en onze productkennis de wensen en dromen van de klant uit te werken tot hun badkamerdroom.
De sfeer onder collega's is als 1 grote X2O-familie, 1 keer per jaar komen we allemaal samen op de X2O-fundag. Dit is de ideale gelegenheid om de collega's uit andere winkel en van achter de schermen te zien.
De kansen die je krijgt om te groeien of zelfs door te groeien zijn echt een groot pluspunt. Mensen met de amibitie om door te groeien kunnen zichzelf dan ook helemaal bewijzen.
Bij X2O word je gezien als mens en collega, niet als nummer en dat is wat ik enorm apprecieer in mijn job.
Pluspunten
Menselijke, teamwork, mooi loon, ...
Top werkgever!
Assistent filiaalleidster (huidige medewerker) –  Oostakker10 mei 2018
Voor mij was de switch van mode naar de badkamerwereld een hele grote stap. Maar bij X2O terecht komen voelde vanaf de 1e dag aan als de juiste beslissing! Wat een sfeer en enthousiasme! Als medewerker respecteren en ondersteunen ze je super goed. Ze gooien je niet zomaar voor de leeuwen maar geven eerst een grondige opleiding. Zo doe je de nodige kennis op alvorens deze toe te passen in de praktijk. X2O legt de lat hoog maar je krijgt er ook heel veel voor terug. #x2ofeelsgood !!!
Pluspunten
goede verloning, hospitalisatie verzekering, maaltijdcheques, firma wagen
# X2O feels good!
Verkoper (huidige medewerker) –  HASSELT7 mei 2018
Ik werk nu ongeveer 8 maanden bij X20 en ik kom steeds elke dag met plezier werken. Er is niets zo fijn als met een goed gevoel te vertrekken naar het werk elke ochtend! We werken hier met een super tof team. Er wordt gewerkt met wederzijds respect wat ik heel belangrijk vind in mijn job.
Pluspunten
Aantrekkelijke loon en gratis koffie op werk
X²O badkamerdromen
Verkoper (huidige medewerker) –  Merksem7 mei 2018
Momenteel werk ik zelf nog maar 6 maanden bij X²O. Ik ben terecht gekomen in een top team die elke dag klaar staan voor elkaar en voor al de klanten. Voor mezelf is werken bij dit bedrijf elke dag een uitdaging waarbij ik mijn commerciële vaardigheden elke dag verbeter.
Pluspunten
Goede verloning, Leuke werksfeer
X2O is top!
Assistent Shopmanager (huidige medewerker) –  Hasselt België16 april 2018
Het was voor mij een heel goede beslissing voor bij X2O aan de slag te gaan.
We krijgen de kansen aangeboden om ons te bewijzen en daar in te groeien.
Elke maand opnieuw werken we samen als team naar ons doel toe, en wat een gevoel als we daar weer in slagen!
Dus X2O is top!
Pluspunten
Goede verloning, fijn team
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
X2O : 1 grote familie met als gemeenschappelijk doel ; de badkamerdroom realiseren van onze klanten!
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Merksem11 april 2018
Ondertussen meer dan 3 jaar geleden startte ik als filiaalmanager bij X2O. Ik kwam uit een bedrijf met een redelijk vastgeroeste structuur, dat was bij X2O wel anders!

Vanaf dag 1 werd er naar mijn mening geluisterd waardoor ik me vanaf het begin heel betrokken voelde bij mijn nieuwe werkgever. Iedereen is aanspreekbaar met zijn voornaam, van regiomanager tot CEO, wat voor een comfortabele familiale sfeer zorgt.
Ook aan mijn persoonlijke ontwikkeling als filiaalmanager wordt dagelijks gewerkt. Iedereen stelt zich steeds in vraag en door een gerichte opleiding en begeleiding sta ik een stuk sterker in mijn schoenen dan 3 jaar geleden. Als de resultaten dan volgen geeft dit een enorm grote voldoening!

Als filiaalmanager samen met je team groeien en voor de badkamerdroom van elke klant gaan, zorgt voor de uitdaging die ik nodig heb in mijn job. Geen enkele badkamer of klant is dezelfde wat voor een leuke afwisseling zorgt die mij motiveert om er elke dag opnieuw tegenaan te gaan. Voeg hierbij een team dat voor elkaar door het vuur gaat en een meer dan behoorlijke verloning en je kan begrijpen waarom ik geen spijt heb van mijn keuze voor X2O!
Pluspunten
Teamsfeer, management, verloning, uitdagend, afwisselend, opleiding, ...
#X2ofeelsgood
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Hasselt9 april 2018
Op het eerste sollicitatiegesprek was ik meteen verkocht. De regiomanager zat voor me in een gebreide kersttrui, het was heel duidelijk wat voor no-nonsense cultuur er bij X2o aanwezig is.

Ondertussen 6 jaar later heb ik nog geen dag spijt gehad van mijn keuze. Elke dag opnieuw zijn er nieuwe uitdagingen en nieuwe doelen waar je individueel en als team volledig kan voor gaan.

Een deel verkopers onder 1 dak zorgt voor een gezonde competitieve sfeer, toch staan we als het erop aan komt allemaal samen als 1 team! We helpen elkaar en we brengen elkaar op een nog hoger commercieel niveau, we streven immers naar dezelfde doelen.

Bij X2o is kwaliteit en service heel belangrijk, hierdoor kan je als medewerker volledig achter je product staan. Je weet dat je klanten tevreden gaan zijn over hun aankoop!

Boven op de leuke sfeer, de toffe klanten en de behulpzame collega's kunnen we ook nog genieten van de nodige opleidingen, stabiele uren en een hoge verloning.
Pluspunten
teamspirit, doorgroeimogelijkheden, verloning
#Topteam #Zaventem # X2Ofeelsgood
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Zaventem Nossegem6 april 2018
Sinds deze zomer ben ik begonnen bij X2O als verkoper en ik had meteen door dat het een goede match was. Al bij het selectiegesprek mocht ik kennis maken met de spontane sfeer die X2O brengt, de regiomanager was dan ook een open persoon waarbij ik meteen het gevoel had mezelf te kunnen zijn. Enkele weken na dat gesprek mocht ik al beginnen aan mijn opleiding in het filiaal in Geel. Ook daar was er een dynamisch team aanwezig dat klaar stond om ons op een professionele manier op te leiden.

Omdat mijn opleiding vlot verliep, kon ik reeds na een maand aan de slag als verkoper en dit motiveerde me enorm. Ik had meteen het gevoel dat we echt een persoonlijke behandeling kregen in plaats van de hiërarchische structuur die in andere bedrijven vaak speelt. Na 6 maand in dienst te zijn als verkoper, mocht ik dat des te meer merken. Er kwam een vacature vrij in Zaventem voor filiaalleider en ik besloot deze kans te grijpen, hiervoor stond X2O open en ondertussen ben ik reeds 3 maand aan de slag als filiaalleider.

Ook nu ben ik nog steeds meer dan tevreden met mijn job. X2O draagt customer service heel hoog in het vaandel en het geeft enorm veel voldoening om achter je product te kunnen staan en de klanten steeds de beste service te bieden. De bedrijfscultuur blijft ook een enorm pluspunt, als je met plezier naar je werk kan vertrekken omdat je met zo’n commercieel sterk en gemotiveerd team aan de slag kunt, dat doet heel veel!
Pluspunten
Sfeer / Vergoeding / Opleiding / Doorgroeimogelijkheden
X2O: The place to be!
Verkoper X2o (huidige medewerker) –  Wilsele6 april 2018
Ik werk als verkoper nu een half jaar bij X2o in Wilsele en vindt het een zeer leuke en fijne werksfeer! Altijd zeer aangenaam en de dagen vliegen voorbij vol plezier! Een typische dag is de uitdaging van de winkel en het realiseren van de badkamer waar de klanten naar op zoek zijn. Creatief leren omgaan met hun plan en daarbij het beste proberen naar boven halen. We werken samen als 1 Team en staan open voor verbeteringen! Ook een zeer leerrijke omgeving iedere dag omdat je altijd wel iets nieuw tegenkomt. zo spreek je dan van kleine naar grote ruimtes, indelingen om het haalbaar en realistisch te maken en de behoefte van de klant zeer juist te kunnen afstemmen is een hele zoektocht. Ik wil hier zeker en vast al HEEL lang blijven werken!
Pluspunten
goede verloning, Maaltijdcheques, vaste uren, Interne opleiding!
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Jezelf verder ontplooien in een fantastisch team
Retail Product Marketeer (huidige medewerker) –  Oostkamp6 april 2018
Na 6 jaar trouwe dienst als Marketing Verantwoordelijke in een kleinere KMO ging ik 1 jaar geleden op zoek naar een nieuwe uitdaging. Geen evidente keuze maar wat een goeie beslissing!

Vanaf de eerste dag merk je al dat X²O een bedrijf is met een enorme teamspirit en drive! Iedereen streeft naar hetzelfde doel en helpt elkaar met volle goesting.

Er is een enorme appreciatie voor je werk en dat vertaalt zich niet alleen in het waarderen en stimuleren van je inspanningen maar ook in ‘goed gesoigneerd’ worden. Zo zijn er glijdende uren, is er elke maand een chef die de lunch komt bereiden, zijn er bedrijfsfietsen, …

Als je op zoek bent naar een job waarin je jezelf verder kan ontplooien in een fantastisch team dan ben je bij X²O zeker aan het juiste adres!

#x2ofeelsgood
Pluspunten
Sterke teamspirit en drive, autonomie, appreciatie
Minpunten
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Elke dag met een goed gevoel gaan werken
Assistent-filiaalleider (huidige medewerker) –  Erembodegem29 maart 2018
Ondertussen 4 maanden in dienst bij X2O, en wat heb ik hier al veel geleerd! Zowel het assortiment als verkoopstechnisch.

De 2 eerste maanden opleiding waren wel zwaar, dat steek ik niet onder stoelen of banken. Maar met de hulp van mijn ervaren collega's ben ik al geraakt waar ik nu sta. Ik kan in deze korte periode al vlot meedraaien in de dagelijkse verkoop, en zowel mijn naaste collega's als die uit andere filialen zitten er helemaal niet mee in mij te helpen en begeleiden waar nodig.

De overstap naar X2O heb ik mij nog geen seconde beklaagd! Een fantastisch bedrijf om te werken, bij te leren en te evolueren, zowel professioneel als persoonlijk.
Pluspunten
Hoge verloning, maaltijdcheques, vaste uren en vrije dagen
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
#x2ofeelsgood
Assistant Manager (huidige medewerker) –  Ninove28 maart 2018
Mijn interesse heeft altijd bij interieur gelegen. Ik had al een aantal jaren ervaring in de keukensector, maar ik zocht een nieuwe uitdaging met doorgroeimogelijkheden. Zo ben ik bij X2O terechtgekomen. Ondertussen werk ik hier al drie jaar en ben ik zeker niet van plan elders te zoeken.

Ik ben begonnen als verkoopster in het filiaal te Kontich. Daar kwam ik toe in een team van drie mannen die al jaren samenwerkten. Maar al heel snel namen ze me op in hun hecht team en voelde ik me hier dan ook echt thuis. Zowel in de winkel als in de firma.

X2O is een bedrijf waar je zeker geen nummer bent, maar waar je een echt persoon bent waar tijd wordt ingestoken. Je krijgt hier dan ook constant de nodige coaching en opleiding waar nodig. Ze willen niet alleen topfirma zijn, maar ook topmensen hebben! Onze jaarlijkse FUNday helpt dan ook alles wat te verlichten na al ons harde werk.

Recentelijk heb ik de mogelijkheid gekregen om door te groeien binnen de firma. Nu ben ik assistent filiaalleider. Niet alleen veranderen van functie, maar ook nog eens van filiaal. Het had moeilijk kunnen zijn, maar ook dit verloopt goed.

Kortom... Stap mee in ons bedrijf, in ons verhaal en ervaar voor jezelf hoe fijn het is om voor X2O te werken!!!
Pluspunten
Goede verloning, maaltijdcheques, leuke collega's
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Elke dag is er een nieuwe uitdaging
Regio verantwoordelijke (huidige medewerker) –  Antwerpen/Limburg/Brabant20 maart 2018
Reeds 11 jaar maak ik deel uit van dit fantastisch bedrijf.
Waar iedereen naar waarde wordt geschat, en ieders inbreng even belangrijk is!
Je inzet en motivatie zijn hier belangrijk, niet hoe goed je bent.
Het is een combinatie van hard werken, en vooral veel plezier hebben in wat je doet.
Iedere maand opnieuw streven we met het hele team naar een maximaal resultaat, en willen we onze doelstellingen bereiken.

Als jij ook een glimlach op je gezicht krijgt, wanneer je een klant overtuigd hebt om bij ons zijn droombadkamer aan te kopen, dan ben je op het juiste adres!

Kortom, X²O bied je stabiliteit, zekerheid en een zeer goed loon.
En dit in prachtige showrooms, met een uniek concept.
Pluspunten
Vaste vrije dagen, mooi loon + maaltijdcheques, interne opleidingen
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij X2O Badkamers. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,9