Xylos Employee Reviews

4,3Pay & Benefits
4,7Culture
Found 5 reviews matching the search See all 6 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Prachtig bedrijf met unieke bedrijfscultuur
Freelance System Engineer (Former Employee) –  Antwerpen16 October 2016
5 zeer mooie jaren heb ik mogen werken voor Xylos. Het is een bedrijf met een unieke bedrijfscultuur, zeer sterke technische profielen die graag met elkaar samenwerken en het beste in elkaar naar boven halen.

Er waren vele momenten van hard werken maar ook van pure fun en men deed er alles aan om iedereen zich goed te laten voelen binnen het bedrijf.

Ook jezelf ontplooien en bijleren werd uitermate sterk ondersteund en zal ik nooit vergeten.

Mocht ik mijn eigen bedrijf niet gestart zijn had ik vermoedelijk nog steeds bij Xylos actief geweest.

Intussen kijk ik met heel veel genoegen terug op die periode en probeer elke dag mijn bedrijf IT Provider te voorzien van dezelfde leuke sfeer en professionaliteit.
Pros
Sfeer, kennis, collega's
Cons
Soms wat negatieve bedrijfspolitiek, moeilijk zaken in beweging te krijgen en met momenten kleine kloof tussen vloer en management
Was this review helpful?YesNoReport
Great company with great atmosphere
Technology Consultant (Former Employee) –  Antwerp & Brussels16 October 2016
Loved working for Xylos for 10 years, then decided to take the next step in my career as an independent consultant...
Started as junior engineer and moved up to Technology Consultant with fun projects and inspiring customer environments...
Pros
Great atmosphere, possibility to grow
Toffe werksfeer met groeimogelijkheden
Project Manager (Former Employee) –  Antwerpen16 October 2016
Xylos blijft bij mij als een van de beste werkgevers waarvoor ik gewerkt heb.
Ik ben destijds alleen vertrokken doordat ik een unieke kans kreeg om op zelfstandige basis verder te gaan. En heb tijdens mijn eerste jaar ook nog een aantal keer kunnen terugvallen op Xylos voor een aantal deelopdrachten
Pros
Open sfeer
Cons
puur persoonlijk - Antwerpen is niet ideaal gelegen
très bonne entreprise
Formateur en bureautique et autres logiciels (Former Employee) –  Belgique30 June 2015
J'ai quitté Xylos uniquement parce que je cherchais de nouveaux challenges.
Pros
Humanité
Was this review helpful?YesNo 1Report

See more Xylos reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Xylos. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,7