YONTEC nv

YONTEC nv Employee Reviews

Showing all 7 reviews
Als je solliciteert bij Yontec voel je de warme, positieve familiale sfeer al! Vanaf dag 1 voelde ik mij thuis en ga ik iedere dag met veel plezier werken, wat vroeger niet altijd zo was. Je wordt aangemoedigd om met voorstellen te komen om de werking van Yontec te verbeteren en er wordt naar geluisterd. Hier ben je echt een volwaardig lid van de 'familie' en niet een nummertje. Kijk uit naar mijn eerste evenement, om de hele Yontecfamilie te ontmoeten!
Pros
Top collega's, Top team, positieve sfeer
Thuis zijn of werken zijn? Van dag 1 was het werken in een thuis omgeving! Super warm en gezellig, zowel het kantoor als zowel de collega’s. Openheid en de fijne sfeer zorgen er voor dat ik mezelf hier nog voor vele jaren zie verder werken. Samen met de back office en de top techniekers zijn wij: One team ..” Yontec family”!
Pros
Sfeer, fijne collega's ...
Ik voelde me direct thuis vanaf dag 1 en werd door iedereen warm verwelkomd op het petanque tornooi / BBQ evenement. Het is een bedrijf in volle groei, maar met een fijne dynamiek. Het management is continue bezig met verbeteringen aan te brengen in de bedrijfsprocessen, zonder afbraak te doen aan de gezellige sfeer. Er heerst ook een open communicatie waarbij alle issues bespreekbaar zijn en iedereen mee helpt aan constructieve oplossingen. De activiteiten die worden georganiseerd zijn ook altijd iets om naar uit te kijken, vb BBQ, bezoek autosalon, jeneverbar, familiebrunch, Yontec-café,... Een stuk van ons kantoor is echt ingericht als "ons thuis", met een pooltafel, dart, kickertafel & zetel. Iedereen is altijd welkom om gezellig iets te komen drinken. Je voelt echt dat de werknemer centraal staat bij Yontec!
Pros
activiteiten, sfeer, Yontec café, werknemer centraal, open communicatie, bedrijfswagen
Ondertussen bijna 6 jaar bij Yontec aan het werk en hopelijk tot mijn pensioen. Zeer aangename sfeer en collega's. Yontec is voor mij mijn 2 de thuis en behoort tot mijn familie. Kan er met alles terecht en ga iedere dag met plezier werken. Niet zoals bij andere werkgevers wordt mijn job hier enorm gewaardeerd. Af en toe een dankjewel en schouderklopjes van de bazen, managers en CEO. Geeft het gevoel dat je niet zomaar een nummertje bent en dat ben je hier ook niet.
Pros
Familiale sfeer, ontspannen lunchpauzes
Yontec is een bedrijf waar je je meteen welkom voelt. Je wordt meegezogen in de familiale sfeer en men geeft je de kansen om zelfsturend te zijn. Zo krijg je de mogelijkheid om aan bepaalde projecten mee te werken of deze zelf op te starten, teneinde dat Yontec normale dingen abnormaal goed kan doen. Het werk is bij momenten uitdagend, maar de collega's staan altijd klaar om je te ondersteunen waar nodig. Collegialiteit is dan ook één van de pijlers van Yontec. Het harde werk dat de mensen leveren wordt dan ook beloond met jaarlijkse evenementen (BBQ, Brunch, Festivals,...). Op kantoor, waar alle medewerkers steeds welkom zijn, hangt ook een bord met 'ons thuis' in ons zogenaamd café. Mensen kunnen gerust via de achterdeur binnenkomen en genieten van een drankje terwijl ze ontspannen aan de pooltafel, kickeren, dartsen of op de flipperkast spelen. Het management is verantwoordelijk voor de toffe sfeer en de uitdagende jobinhoud door hier de juiste klemtonen op te leggen. Ze streven er dan ook naar om van Yontec het strafste bedrijf van Vlaanderen te maken. Een doelstelling die centraal staat en door iedereen gedragen wordt.
Pros
Sfeer, uitdaging, evenementen
- motiverende omgeving - fijne collega's - sfijne sfeer en goede bedrijfscultuur
Pros
elke dag kan er gelachen worden
Cons
Groeipijntjes
Bij Yontec werken is iedere dag als thuis komen. Vandaar dat er in het Yontec Café ook in het groot "ons thuis" hangt. Er hangt een zeer familiale sfeer en de het leven onder de collega's is ook zeer gezellig. De uitdaging om als schoolverlater de marcom van Yontec onderhanden te nemen is er eentje die ik graag met beiden handen vastgrijp.
Pros
Gezellige bende, leuke activiteiten
  1. Employee Reviews