YONTEC nv

YONTEC nv Employee Reviews in Hasselt België

Found 4 reviews matching the search
See all 7 reviews
Warme, positieve familiale sfeer.
Als je solliciteert bij Yontec voel je de warme, positieve familiale sfeer al!
Vanaf dag 1 voelde ik mij thuis en ga ik iedere dag met veel plezier werken, wat vroeger niet altijd zo was.

Je wordt aangemoedigd om met voorstellen te komen om de werking van Yontec te verbeteren en er wordt naar geluisterd.

Hier ben je echt een volwaardig lid van de 'familie' en niet een nummertje.

Kijk uit naar mijn eerste evenement, om de hele Yontecfamilie te ontmoeten!
Pros
Top collega's, Top team, positieve sfeer
Familiale sfeer met doorgroeimogelijkheden
Yontec is een bedrijf waar je je meteen welkom voelt. Je wordt meegezogen in de familiale sfeer en men geeft je de kansen om zelfsturend te zijn. Zo krijg je de mogelijkheid om aan bepaalde projecten mee te werken of deze zelf op te starten, teneinde dat Yontec normale dingen abnormaal goed kan doen.

Het werk is bij momenten uitdagend, maar de collega's staan altijd klaar om je te ondersteunen waar nodig. Collegialiteit is dan ook één van de pijlers van Yontec. Het harde werk dat de mensen leveren wordt dan ook beloond met jaarlijkse evenementen (BBQ, Brunch, Festivals,...).

Op kantoor, waar alle medewerkers steeds welkom zijn, hangt ook een bord met 'ons thuis' in ons zogenaamd café. Mensen kunnen gerust via de achterdeur binnenkomen en genieten van een drankje terwijl ze ontspannen aan de pooltafel, kickeren, dartsen of op de flipperkast spelen.

Het management is verantwoordelijk voor de toffe sfeer en de uitdagende jobinhoud door hier de juiste klemtonen op te leggen. Ze streven er dan ook naar om van Yontec het strafste bedrijf van Vlaanderen te maken. Een doelstelling die centraal staat en door iedereen gedragen wordt.
Pros
Sfeer, uitdaging, evenementen
Correcte werkgever met fijne werksfeer
- motiverende omgeving
- fijne collega's

- sfijne sfeer en goede bedrijfscultuur
Pros
elke dag kan er gelachen worden
Cons
Groeipijntjes
Zeer familiale onderneming
Bij Yontec werken is iedere dag als thuis komen. Vandaar dat er in het Yontec Café ook in het groot "ons thuis" hangt. Er hangt een zeer familiale sfeer en de het leven onder de collega's is ook zeer gezellig.

De uitdaging om als schoolverlater de marcom van Yontec onderhanden te nemen is er eentje die ik graag met beiden handen vastgrijp.
Pros
Gezellige bende, leuke activiteiten
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at YONTEC nv. Our community is ready to answer.
4,9
4,7