YONTEC nv

YONTEC nv Employee Reviews in Kempen

Found 1 review matching the search
See all 7 reviews
Dynamisch bedrijf met familiale sfeer
Ik voelde me direct thuis vanaf dag 1 en werd door iedereen warm verwelkomd op het petanque tornooi / BBQ evenement. Het is een bedrijf in volle groei, maar met een fijne dynamiek. Het management is continue bezig met verbeteringen aan te brengen in de bedrijfsprocessen, zonder afbraak te doen aan de gezellige sfeer. Er heerst ook een open communicatie waarbij alle issues bespreekbaar zijn en iedereen mee helpt aan constructieve oplossingen.
De activiteiten die worden georganiseerd zijn ook altijd iets om naar uit te kijken, vb BBQ, bezoek autosalon, jeneverbar, familiebrunch, Yontec-café,...

Een stuk van ons kantoor is echt ingericht als "ons thuis", met een pooltafel, dart, kickertafel & zetel. Iedereen is altijd welkom om gezellig iets te komen drinken. Je voelt echt dat de werknemer centraal staat bij Yontec!
Pros
activiteiten, sfeer, Yontec café, werknemer centraal, open communicatie, bedrijfswagen
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at YONTEC nv. Our community is ready to answer.
4,9
4,7