YONTEC nv

YONTEC nv Employee Reviews for Recruiter (m/v)

Found 2 reviews matching the search
See all 7 reviews
Familiaal bedrijf met een fijne sfeer
Thuis zijn of werken zijn? Van dag 1 was het werken in een thuis omgeving! Super warm en gezellig, zowel het kantoor als zowel de collega’s. Openheid en de fijne sfeer zorgen er voor dat ik mezelf hier nog voor vele jaren zie verder werken.

Samen met de back office en de top techniekers zijn wij: One team ..” Yontec family”!
Pros
Sfeer, fijne collega's ...
Dynamisch bedrijf met familiale sfeer
Ik voelde me direct thuis vanaf dag 1 en werd door iedereen warm verwelkomd op het petanque tornooi / BBQ evenement. Het is een bedrijf in volle groei, maar met een fijne dynamiek. Het management is continue bezig met verbeteringen aan te brengen in de bedrijfsprocessen, zonder afbraak te doen aan de gezellige sfeer. Er heerst ook een open communicatie waarbij alle issues bespreekbaar zijn en iedereen mee helpt aan constructieve oplossingen.
De activiteiten die worden georganiseerd zijn ook altijd iets om naar uit te kijken, vb BBQ, bezoek autosalon, jeneverbar, familiebrunch, Yontec-café,...

Een stuk van ons kantoor is echt ingericht als "ons thuis", met een pooltafel, dart, kickertafel & zetel. Iedereen is altijd welkom om gezellig iets te komen drinken. Je voelt echt dat de werknemer centraal staat bij Yontec!
Pros
activiteiten, sfeer, Yontec café, werknemer centraal, open communicatie, bedrijfswagen
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at YONTEC nv. Our community is ready to answer.
4,9
4,7