ZEB Employee Review

Net als horeca zaak met weinig respect.

1 September 2018
Alles moet snel snel en staat in teken van de verkoopscijfers. Ook de collega's in mijn winkel kwamen niet overeen. Veel geroddel. Het minimum contract is 6 maanden en buiten de shopmanager zie je elke 6 maanden iedereen vertrekken door ontevredenheid. Wel veel geleerd over verkoop.
Work/Life Balance
Culture
Cons
Weinig pauzes. Veek stress
Similar reviews
13 January 2020
Same role
Het was leuk om er te werken maar het was een hoog tempo en niet veel variatie.
19 October 2019
De job zelf is heel fijn, hippe winkel.
Wel enorm veel stress door managment.

Je moet de klanten ook blijven achterna jagen, of ze dit nu leuk vinden of niet.

Manager erg bod.
22 July 2019
ik werkte in ZEB en zij werken met een bepaalde methode van vacatures plaatsen en jobstudenten. zij zetten dus de vacaturen online voor alle studenten die voor die winkel werken en zij kiezen dan zelf welke student komt of diegene die het eerste kandidaat stelt. Persoonlijk vind ik dit niet zo een goed systeem aangezien ik opzoek was naar een job om elk weekend en woensdagnamiddag te doen maar wat dus niet ging. wat wel een pluspunt is is dat ze goed betalen maar dan moet je natuurlijk ook kunnen gaan werken. Op dit moment ben ik dus een andere job aan het zoeken om er bij te doen.
Pros
goed betaald
Cons
slecht systeem i.v.m vacatures
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at ZEB. Our community is ready to answer.
3,9
3,6