ZNA

HelpfulnessRatingDate
Found 55 reviews matching the searchSee all 61 reviews

Good workingplace

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Its an amazing hospital to work in, lots of extra courses that u can take. Good trainingship, they've given me a trainingship period of 6 months and i think its normal compaired to the given responsibillities

Pros

Extra vacation days

Cons

Working many days in a row

goede eerste werkgever

groeimogelijkheden binnen eigen afdeling, goed management dat met het personeel in zit.

Pros

maaltijdcheques

Gezellige, ondersteunende en leerrijke werkomgeving!

Een fantastisch team om mee samen te werken! Al vanaf mijn eerste dag voelde ik mij thuis in ZNA, grotendeels door de ondersteunende collega's. Er wordt rekening gehouden met jouw verwachtingen binnen de functie, en je leert massaal veel bij. Het management is doelgericht, en zorgt voor open communicatie en een gezonde werksfeer zonder elke werknemer uit het oog te verliezen.

Boeiende job in een aangename werkomgeving

Ik heb een zeer afwisselende job, krijg kansen om te groeien en ik kan steeds rekenen op ondersteuning van mijn leidinggevende en collega's. De werksfeer is heel aangenaam, ZNA heeft een uitgebreid opleidingsaanbod en de balans werk/privé is prima vanwege de flexibiliteit in werkuren. Ik ben nog steeds heel blij dat ik de overstap maakte naar ZNA.

Warme werkomgeving met ruimte voor zelfontplooiing

Als je bij ZNA start kom je terecht in een warme, vriendelijke werkomgeving. Er zijn tal van kansen om jezelf verder te ontplooien of door te groeien, ikzelf startte als verpleegkundige, ZNA steunde mij is het behalen van een extra diploma en ondertussen help ik mee bouwen aan de optimalisatie van onze zorgverlening. Je kan elke dag bijdragen aan de zorg voor onze patiënten, vanuit welke functie dan ook en dat is een heerlijk gevoel !

Mooie grote organisatie

Binnen ZNA is iedereen welkom. Hoge toegankelijkheid voor patiënten en medewerkers. Vele doorgroeimogelijkheden. Vriendelijke sfeer en aandacht voor de mensen. Het is ook een complexe organisatie wat het werk uitdagend maakt en houdt.

Pros

Flexibele werktijden, vriendelijke werkomgeving, doorgroeimogelijkheden

warme collega's en veel groeimogelijkheden

het leuke aan mijn job is, is dat ik bezig kan zijn met de feedback van onze patiënten en proberen met de andere collega's in ZNA op basis van deze feedback verbeteringen te treffen. Daar krijg je heel veel voldoening van!

Pros

organisatie met veel uitdaging en leermogelijkheden, leuke collega's, je werkt voor een maatschappelijk doeleinde

Cons

ZNA is een heel grote organisatie, alles gaat daardoor een beetje trager dan je zelf soms zou willen

Prettige job in een uitdagende omgeving!

Werken bij ZNA brengt je veel uitdagingen, een mooi groeitraject en veel voldoening. Ik ben zeer tevreden om bij deze organisatie te werken.

Pros

aangename sfeer, behulpzame collega's, mooi groeitraject

Cons

Nog steeds een goede keuze!

Ik ben nog steeds enorm blij met de keuze om bij ZNA te werken. Ik heb een enorm gevarieerd takenpakket, elke dag is anders. Die drive heb ik wel nodig. Er is flexibiliteit in uren en dat maakt dat de balans werk/privé on point is.

Correcte werkgever - uitdagende job

Boeiend werk met dagelijkse uitdagingen. De erkenning die je krijgt en kan geven aan je werknemers maakt het leuk en zorgt voor een grote betrokkenheid. De verloning is weliswaar via vaste barema’s maar daar tegenover staat natuurlijk wel de werkzekerheid en correcte uitbetaling van lonen e.d. Er worden voldoende mogelijkheden voorzien naar opleidingen en tijdens het jaarlijks waarderingsgesprek wordt er gepeild naar je verwachtingen en doelstellingen. Samengevat, een interessante en leuke job !

Pros

Bedrijfsrestaurant, Regelmatige traktaties - attenties, Teambuilding, leuk team, goede werk-privé balans, Jaarrooster is top

Cons

Geen extra financiële toeslag na een positieve waardering.

Uitdagende werkomgeving met ruimte voor creativiteit en initiatief!

Ik werk nu 2 jaar binnen ZNA en ben nog steeds enorm blij met de overstap. Ik ervaar veel vrijheid in het uitvoeren van mijn job en word gesteund door collega's en manager. Er is een aangename manier van samenwerken met collega's van andere afdelingen, iedereen trekt mee aan de kar. Als ik een andere manier van werken wil uitproberen krijg ik hier de mogelijkheid toe, ik kan er mijn creativiteit in kwijt en mag deelnemen aan verschillende projecten.

Pros

Creativiteit wordt aangemoedigd, leuke collega's, mooie verloning en extra's, opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden.

Cons

airco in de zomer :)

Uitdagende omgeving, prettige werksfeer

ZNA biedt mij een uitdagende en gevarieerde job met voldoende ondersteuning en toegankelijkheid van het management. Een prettige werksfeer, aandacht voor work-life, en vele leerkansen!

Een waaier aan mogelijkheden

ZNA is een grote organisatie wat me de mogelijkheid gaf om zeer afwisselend te werken. Als jong persoon kon ik zo beter leren kennen wat ik belangrijk vind in een job. Ik werd door mijn leidinggevende steeds sterk gecoacht en kreeg ook veel opleidingsmogelijkheden zowel intern als extern.

Pros

Maaltijdcheques, opleidingskansen, groeimogelijkheden

Great place to work!

Great place to work! Veel leer- en ontwikkelmogelijkheden.

Gezellige werkomgeving

Bij ZNA is de work-life balance belangrijk: bij HR krijgen we de mogelijkheid om veel van thuis uit te werken. Er heerst een leuke sfeer tussen de collega's, er wordt veel gelachen maar we helpen/steunen elkaar ook waar nodig. De leidinggevende is zeer aanspreekbaar en geeft je voldoende kansen om te leren en te groeien binnen je functie.

Pros

Goede work-life balance; goede extra legale voordelen; leuke collega's.

Cons

De kantoren zijn vaak erg warm in de zomer.

Toffe collega's, complexe omgeving en veel flexibiliteit

Bij ZNA geldt dat je hard moet werken maar ook met veel plezier. We hebben een geweldig team en een leidinggevende die je goed ondersteunt en voldoende kansen biedt om door te groeien binnen de organisatie. Flexibele werkuren zorgen voor goede work-life balance. Het is een netwerk van ziekenhuizen met een redelijk complexe structuur, wat het werken binnen ZNA zeer afwisselend maakt en voldoende uitdagingen biedt. Zeer tevreden!

Pros

flexibiliteit, thuiswerk, fijne omgeving, goede management, toffe collega's, goede werkomgeving

Een gezellige werksfeer

Een goede team , behulpzaam collega’s, heel vriendelijk en goede communicatie. De collega’s hebben mij gemotiveerd om verder te studeren en krijg veel uitleg erover. Ben blij dat ik daar ooit heb gewerkt.

Pros

Hospitalisatieverzekering

Cons

Geen parking op de werkplaats

Productieve en leuke werkomgeving

ZNA is een grote organisatie en biedt veel kansen ook voor niet medische functies: een uitgebreid aanbod aan opleidingen, veel doorgroeimogelijkheden, aandacht voor mentaal welzijn, ...

Pros

Korting medische zorg, extra vakantie voor 50+

Cons

Geen airco op onze afdeling

onderhouden en kuisen van kamers, burelen, gangen en toiletten

Je krijgt een opleiding van een week en daarna kan men je overal inzetten. echter als je een probleem hebt zijn zowel de medecollega's als de leiding beschikbaar om je te helpen. de collega's en de bazen waren altijd aangenaam om mee samen te werken en altijd bereid tot een gesprek als dit nodig was. ik was aangenaam verrast door de collegialiteit en het eigenlijk toch wel leuke werk wat je niet zou verwachten aangezien het kuisen was. tussendoor een gesprekje voeren met patiënten verlicht het werk en maakt het afwisselend en aangenaam

Pros

steeds dezelfde shift, afwisselende diensten, toffe collega's, goed loon, veel extra's zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, korting openbaar vervoer en nog meer

Cons

soms zwaar werk zowel mentaal als fysiek

Behulpzaam collegas

Ik werkte als projectverpleegkundige op afdeling heelkunde.. 7c, ik kan alleen maar positieve dingen zeggen. De collega's zijn vooral erg behulpzaam voor andere collega's, ze werken als een team. Ze geven uitstekende zorg voor de patiënten en zijn ook tevreden.

Cons

Hoge werkdruk

Topwerkgever!

Er is een goede sfeer onder de collega's. Dit is een grote organisatie en dat biedt veel kansen: er is een uitgebreid aanbod aan opleidingen en er zijn veel groeimogelijkheden, zowel horizontaal als verticaal. Ik ken heel wat collega's die in hun carriere bij ZNA al eens binnen de organisatie van job zijn veranderd. Of die tijdelijk een rol hebben opgenomen in een project. Zelf ben ik kunnen doorgroeien tot leidinggevende. Ik kan deze werkgever aan iedereen aanraden!

Pros

via de personeelsvereniging krijg ik bij heel wat winkels interessante kortingen.

Cons

met meer dan 6000 collega's is het moeilijk om iedereen persoonlijk te leren kennen ;-)

Ask a question about working or interviewing at ZNA. Our community is ready to answer.Ask a Question

4,2 out of 5 stars for Work/Life Balance
4,1 out of 5 stars for Salary/Benefits
4,0 out of 5 stars for Job Security/Advancement
3,9 out of 5 stars for Management
4,0 out of 5 stars for Culture

Learn about ZNA in popular locations

• Companies
  • ZNA