Reviews voor ZNA in Antwerpen (stad)

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 12 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
een dag op dienst
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Antwerpen23 januari 2017
We werken in een heel tof team met jongere en oudere collega's wat een goede balans geeft en waarbij ieder kan leren van elkander , en een verantwoordelijke strenge doch rechtvaardige hoofdverpleger.
Ik doe mijn job met heel mijn hart en heb na 3 jaar interne diensten waar algemeen jongere patiënten gehospitaliseerd zijn bewust gekozen om terug op een geriatrie te werken.Het contact met de oudere mensen en de verzorging maken dat ik mijn job graag doe , alhoewel het ook een zware en arbeids intensieve job is.
Ik heb ook een opleiding gevolgd tot studenten-mentor en ik begeleidt de studenten die bij ons op stage komen , een fijne interactie en een blijvend leren voor mij.
Was deze review waardevol?Ja 28Nee 6Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
het is een aangemane en leerrijke omgeving, met de nodige stressmomenten
Afdelingshoofd operatiekwartier ZNA STER (huidige medewerker) –  Antwerpen, VLG7 september 2015
Een typische dag op een ok is er nooit, deze zijn heel variërend.
Je komt in aanraking met zoveel verschillende stakeholders, deze hebben allemaal een verschillend verwachtingspatroon, dit leidt wel eens tot de nodige problemen.
Het afstemmen van deze verwachtingspatronen ten op zichte van de doelstellingen is dan de kunst.
Pluspunten
ZNA is een sterk groeiende organisatie
Minpunten
deze sterke groei kan ookwel eens een valkuil zijn
Was deze review waardevol?Ja 25Nee 9Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
toffe klanten en collegas en een toffe job
Keukenhulp (voormalige medewerker) –  antwerpen16 juni 2015
tis heel toffe job kom graag in contact met sociaal volk en tis echt sfeervol omdaar te staan
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
Was deze review waardevol?Ja 15Nee 9Rapporteren

Zie meer reviews over ZNA

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ZNA. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,9

3,5Werk-Privé Balans
3,5Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over ZNA gesorteerd op locatie