ZNA Employee Review

Zeer gevarieerd.

Contact met mensen
Work/Life Balance
Culture
Pros
Ervaring
Cons
Stage
Similar reviews
21 August 2020
Stagiaire/ Jobstudente HR Rekrutering (Former Employee) - Antwerpen
Ik begon met stage lopen op de HR rekrutering en doe er nu 2 jaar later vakantiewerk. Tijdens mijn stage heb ik enorm veel bijgeleerd. Hierbij werd ik fijn onthaald en goed begeleid door de medewerkers. Ze zorgen ervoor dat je op jouw eigen tempo kan inwerken. Ze bieden uitdagingen maar ik voelde mij als stagiaire zeker niet overrompeld met verantwoordelijkheden, taken,... Dit vond ik zeker een pluspunt omdat je op die manier kan wennen aan de werkvloer en het 'werkgegeven', wat voor mij een toch wel grote stap was. Ook als jobstudent voel ik mij welkom en leer ik steeds bij. Aan alle studenten of starters zeker een aanrader!
Pros
Stagebegeleiding, Toffe collega's, Goede bereikbaarheid (ook met openbaar vervoer)
Cons
De kantoren zijn wat minder gezellig, maar makkelijk op te lossen met een plantje! :)
18 August 2020
Same location
Bediende (Current Employee) - Antwerpen (stad)
Een fijn bedrijf met goede voorwaarden. Zeer hulpvaardige collega's. Alleen gaat het soms traag, het bedrijf is te hiërarchisch waardoor je soms te weinig impact hebt en dat kan frustrerend zijn.
26 July 2020
Same location
Zorgkundige (Former Employee) - Antwerpen (stad)
Heb 11 jaar gewerkt voor zna. Prachtige werkgever veel verlof. Jammer voor leidinggevende geen verpleegkundige van opleiding. Weinig kennis kwa zorg. Je kon er niet altijd bij terecht!
Pros
Wensen uren ging vlot.
Cons
JCI/Organisatie/administratie.